Bannerformaten

Voor adverteren via Google, Gmail en Facebook.

Meeste populaire display bannerformaten

Top 1, 3 en 5

  • Top-1: 34% van alle vertoningen komt voor rekening van de 300×250
  • Top-3: 70% van alle vertoningen komt voor rekening van de 300×250, 320×50 en 728×90
  • Top-5: 80% van alle vertoningen komt voor rekening van de 300×250, 320×50 en 728×90, 160x600 en 300x600

Overige informatie

  • Bestandsindelingen die zijn toegestaan:gif, jpg, png, swf
  • Bestandsgrootte mag max 149kb zijn.
  • De animatielengte moet 30 seconden of korter zijn
  • Bewegende GIF-advertenties mogen een snelheid van niet meer dan 4 fps hebben
  • Meer informatie van Google

 

Gmail sponsored promotions

Samengevoegde advertentie

  • 144 x 144 pixels

Uitgevouwen advertentie:

  • afbeeldingssjabloon: 650 x [300 tot 1000] pixels (advies 650x650)
  • enkelvoudige promotie: 300 × [200 ~ 500] pixels
  • meerdere producten: 180 x 180 pixels per item

 

Facebook

Afbeeldingen

  • Afbeeldingen: 1080 x 1080 pixels
  • Let op: advertentieafbeeldingen mogen niet meer dan 20% tekst bevatten.test het hier

Video

  • Video: alle ratios van 16:9 t/m 9:16
  • Bij voorkeur: 1:1 ratio of hoger (9:16) en maximaal 15 seconden. 

Zie voor alle mogelijke videoformaten de Facebook documentatie

 

LinkedIn

  • Sponsored Content 1200 x 627 pixels
  • Text ads 50 x 50 pixels

Let op: Afbeeldingen in Sponsored Content advertenties moeten minimaal 200 pixels breed zijn om als grote afbeelding getoond te worden. Wanneer dit niet zo is, wordt de afbeelding verkleind weergegeven.

Heb je vragen of wil je meer weten?

Wij helpen je graag verder.

  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
    naam@bedrijf.nl
  •  *
    012-3456789
  • Wij hechten grote waarde aan jouw privacy en gaan uiterst zorgvuldig met je gegevens om. Met het versturen van je gegevens ga je akkoord met de behandeling van je gegevens volgens ons  privacy statement .