Specialist in Digital Commerce

Commerce becomes conversation.

Digital Commerce aan het begin van een nieuwe fase

Voice, Augmented Reality en Body Data.

Digital commerce heeft de retailwereld behoorlijk opgeschud de afgelopen jaren. De grote webshops maken een stormachtige groei door, terwijl traditionele winkelketens het aantal klanten eerder zien dalen. Met de opkomst van Voice, Augmented Reality en Body Data staat Digital Commerce aan het begin van een nieuwe fase. De kaarten worden opnieuw geschud.

De digitale assistenten van Google, Apple en Amazon veroveren de wereld. Commerce wordt een conversatie met je digitale assistent. Terwijl je ‘s ochtends de agenda en het weer doorneemt, herinnert je assistent je aan een verjaardag of dat de pindakaas bijna op is. Het uitzoeken van een cadeau en het doen van boodschappen worden automatisch onderdeel van het gesprek, waarbij de assistent een heel bepalende stem heeft. 

Voice Search Optimization van het productaanbod én het creëren van een sterke merkvoorkeur worden essentieel om te overleven.

Tegelijk wordt de ervaring van online winkelen slimmer. We hebben allemaal steeds meer data van ons eigen lichaam. Bijvoorbeeld een 3D scan van je voeten. Het bestellen van op maat gemaakte, perfect passende schoenen wordt daarmee een fluitje van een cent. Via Augmented Reality kun je de schoenen al virtueel aan je eigen voet passen voor de 3D printers aan het werk gaan. Dezelfde techniek maakt zelfs het in elkaar zetten van lastigste IKEA kastje haalbaar voor twee linker handen.

Onze consultants helpen je graag verder Neem contact met ons op

Dilemma's

in Digital Commerce.

Dilemma's

in Digital Commerce.

Mobile First of Voice First?
Vrijblijvend sparren

Dilemma's

in Digital Commerce.

Dilemma's

in Digital Commerce.

Beginnen bij de ervaring of bij de logistiek?
Vrijblijvend sparren

Dilemma's

in Digital Commerce.

Dilemma's

in Digital Commerce.

Onderscheid op customer service of customer experience? Of beide?
Vrijblijvend sparren

Geïntegreerde aanpak voor optimaal resultaat

Digital commerce en traditionele retail als één customer experience.

Digital Commerce wordt vaak gezien als een aparte tak van sport, met eigen mensen en een eigen strategie. Dat klopt wel voor pure online spelers, maar voor traditionele retailers ligt dit anders. De consument denkt niet in twee werelden. De webshop is een verlengstuk van de winkel en andersom. Daarom kijken we bij Adwise nooit naar digital als geïsoleerd kanaal, maar altijd naar hoe online en offline samenkomen in één optimale customer experience.

Alles draait om relevantie. Je moet aanwezig zijn waar de consument je verwacht en met wat hij van je verlengt. We kruipen in de huid van de consument en ontwikkelen vanuit zijn wereld de best mogelijke ervaring met alle relevante touchpoints. Aan de hand van de resultaten bouwen we stap voor stap aan optimaal bereik, conversie en loyaliteit.

Digital Commerce met Adwise

Wat wij bieden.

E-commerce strategie

E-commerce is veel meer dan een webshop. Uiteindelijk gaat het om omzet halen via digital, maar het echte rendement is te behalen met een geïntegreerde aanpak.

Lees verder

E-commerce platformen

E-commerce platformen, zoals ERP - PIM - Webshops (Magento – SEO-shop) bieden de beste customer experience en zorgen voor de hoogste conversie.

Lees verder

E-commerce marketing

Intelligente digital-first marketingcampagnes voor optimaal bereik en bezoek van e-commerce platforms.

Lees verder

E-commerce Insights & Optimization

Continue verbetering van e-commerce resultaten door realtime inzichten, data analyse en advies.

Lees verder

Consultants in Digital Commerce

Alle benodigde expertise en skills.

Karlijn Nieuwenhuis Lead Digital Consultant / Senior Digital Strategist
Krista Dirksen Digital Consultant
Rick Maresch Corporate Consultant
Marlies Noltes Digital Consultant
Marlon van der Zwaan Digital Consultant
Rian Spekle Digital Consultant
Roel van Lent Internal New Business Consultant
Steven Bodde Digital Consultant

Heb je vragen of wil je meer weten?

Wij helpen je graag verder.

  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
    naam@bedrijf.nl
  •  *
    012-3456789
  • Wij hechten grote waarde aan jouw privacy en gaan uiterst zorgvuldig met je gegevens om. Met het versturen van je gegevens ga je akkoord met de behandeling van je gegevens volgens ons  privacy statement .

Related

in digital commerce.