Challenge us
menu

Data & Intelligence

Marketing zonder data is zoals autorijden met je ogen dicht.

Data & Intelligence

Marketing zonder data is zoals autorijden met je ogen dicht.

Data geeft de doorslag

Inzichten geven richting aan de toekomst.

Data is de zuurstof van de digitale economie. Data geeft inzicht in trends, kennis van het gedrag van klanten en bovenal de mogelijkheid om communicatie persoonlijk relevant te maken. Echt grip hebben op data is essentieel om optimale customer experiences neer te zetten en een voorsprong op de concurrentie op te bouwen.

Zoals je van een echte digitale specialist mag verwachten, is data verankerd in de kern van onze organisatie. Een heel team van data engineers, analysts en scientists zet elke dag ruwe data om in waardevolle inzichten. Continu ontwikkelen we nog slimmere tools om nog sneller en scherper de essentie boven tafel te halen. Zo kunnen we trends niet alleen volgen, maar ook voorspellen. En jou helpen met de juiste keuze voor de toekomst.

We helpen je graag verder Neem contact op
Boek direct een Adwise audit

Een datagedreven marketing organisatie op het hoogste niveau uitvoeren?

Het begint met een marketing strategy audit .

Start een Adwise Audit op jouw marketing organisatie. Onze specialisten voeren een check uit op strategie, kwaliteit van uitvoering en resultaat. De uitkomst is een roadmap om je marketing organisatie doelen op korte- en lange termijn te behalen.

Boek direct een Adwise audit

Challenges

in Data & Intelligence.

Challenges

in Data & Intelligence.

Kost analyse niet te veel tijd?
Challenge us

Challenges

in Data & Intelligence.

Challenges

in Data & Intelligence.

Welke data heb ik nodig?
Challenge us

Dilemma's

in Data & Intelligence.

Dilemma's

in Data & Intelligence.

Hoe kom ik van marketing naar martech?
Challenge us

Data maximaal benutten

Volop kansen voor elke organisatie.

Ons doel is om elke organisatie verder brengen met behulp van data. Waar we beginnen is per organisatie anders. Onze business- en marketingspecialisten verkennen eerst hoe inzichten nu worden verkregen en welke nieuwe inzichten nodig zijn. Vervolgens verzamelen we de beschikbare data, creëren we nieuwe datapunten en brengen we alles bij elkaar in één dashboard. Om dit te verwezenlijken, werken we onder andere samen met Datatrics

Weten wat er speelt is belangrijker, maar weten wat er gaat spelen is nog belangrijker. Onze data scientists gebruiken Articifial Intelligence en Machine Learning om voorspellingen te doen. Zo kan elke organisatie nog sneller inspelen op de steeds beweeglijker markt.

Consultants in Data & Intelligence

Onze rationele denkers en doeners.

Wouter Nieuwerth Head of Data & Analytics / Senior Analytics Consultant
Martijn Takens UX/CRO marketeer
Christiaan Dollen Analytics marketeer
Loraine Seliger Data Marketeer
Ken Sleebos Software- & Data Engineer
Joris Kroes Head of Performance Strategy / Senior Performance Strategist
Koen Kranenberg Director Disruption & Innovation (CDO)
Remco Jansen Developer
Merle Baake Performance Manager

Heb je vragen of wil je meer weten?

We helpen je graag verder.

  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
    naam@bedrijf.nl
  •  *
    012-3456789
  • Wij hechten grote waarde aan jouw privacy en gaan uiterst zorgvuldig met je gegevens om. Met het versturen van je gegevens ga je akkoord met de behandeling van je gegevens volgens ons  privacy statement .

Expert Talks

We delen graag onze kennis met jou.

Data & Intelligence - In gesprek over Account Based Marketing

Adwise roundtable ABM

Online
Vrijdag 4 juni 2021
9:00 - 10:30 uur
Data & Intelligence - In gesprek over Social Commerce

Adwise roundtable Social Commerce

Online
Vrijdag 21 mei 2021
9:00 - 10:30 uur
Data & Intelligence - In gesprek over e-recruitment marketing

Adwise roundtable e-recruitment

Online
Vrijdag 28 mei 2021
13:30 - 15:00 uur

#1 Fullservice Digital Agency 2021