Digital Advertising

Get ready to maximize your revenue.

Maximaal resultaat uit iedere digital advertising campagne

Door een balans tussen branding en performance .

Digital advertising biedt tegenwoordig meer mogelijkheden dan ooit tevoren. Inmiddels is dit domein ook groter dan traditionele advertising. Dit maakt het lastig om door de bomen het bos te zien en de juiste strategie te bepalen. Zo zijn Google en Facebook erg dominant, maar zorgt ook de sterke opmars van marketplaces als Amazon ervoor dat dit landschap verder verandert. Dit zie je terug in Amerika waar dit trio 70% van de totale ad spend heeft. Toch kunnen ook kleinere advertisingmogelijkheden via LinkedIn of Pinterest, real time bidding of digital out of home erg effectief zijn voor specifieke doelgroepen en doelstellingen. De consument doet tegenwoordig uitgebreid onderzoek naar de meeste producten die zij aankopen.

Ze verwachten dat organisaties hierin ondersteunen op een persoonlijke en relevante manier. En dat geldt voor elke fase van de customer journey. Met de doorvoering van de GDPR/AVG wetgeving moeten marketeers meer doen om de privacy van gebruikers te waarborgen en te respecteren. Dit biedt juist kansen om op een transparante manier het vertrouwen van de gebruiker terug te winnen. Door de inzet van de juiste strategie en een optimale balans tussen branding en performance campagnes halen we het maximale resultaat uit iedere digital advertising campagne.

We helpen je graag verder Neem contact op

Dilemma's

in Digital Advertising.

Dilemma's

in Digital Advertising.

Hoe behaal ik mijn advertising doelen zo effectief mogelijk met de talloze mogelijkheden die er op digital advertising gebied zijn?
Challenge us

Dilemma's

in Digital Advertising.

Dilemma's

in Digital Advertising.

Hoe kan ik nog steeds in elke fase van de customer journey relevant zijn en klanten op een relevante manier benaderen?
Challenge us

Dilemma's

in Digital Advertising.

Dilemma's

in Digital Advertising.

Hoe kan ik de privacy van gebruikers waarborgen en respecteren en nog steeds mijn advertising doelstellingen halen?
Challenge us

Dilemma's

in Digital Advertising.

Dilemma's

in Digital Advertising.

Welke advertising tools/martech stack moet ik gebruiken om mijn advertising budget zo effectief mogelijk in te zetten?
Challenge us

De juiste keuzes voor een zo goed mogelijk rendement

Van programmatic en social advertising tot paid search.

De juiste digital advertising strategie en de keuzes die daaruit volgen zijn cruciaal voor het behalen van een zo goed mogelijk rendement op de ad spend. We hebben veel ervaring en kennis op het gebied van programmatic, digital radio, digital out of home, paid search, mobiele campagnes, social advertising, marketplaces en video advertising. Onze nationale én international award-winning campagnes laten zien dat we de juiste kennis en experts in huis hebben. Naast strategie en campagne-management bieden we ook professionele digital advertising audits aan waarin we de campagnes volledig doorlichten. Een tweede set ogen op een campagne kan immers nooit kwaad en leidt vaak tot significante verbeting van de performance. Ook bieden we consultancy en opleidingen aan op operationeel en strategisch niveau.

Digital advertising mogelijkheden

Audits, strategie, campagnemanagement en inhousing.

Digital Advertising audits

Audits m.b.t. programmatic, SEA, social, marketplaces van de gekozen strategie tot tactische implementatie. Hieruit komt een analyse en advies voor verbetering waar je direct mee aan de slag kunt.

Digital Advertising strategie

Beginnend bij een situatie-analyse worden vervolgens de doelen en KPI's geformuleerd. Hieruit komt een strategie die vertaald wordt naar concrete tactieken (van kanalen-inzet tot content) en een backlog.

Digital Advertising campagnemanagement

Opzet, optimalisatie en reporting van programmatic, digital radio, digital out of home, SEA, social, marketplaces en video-campagnes door ervaren advertising specialisten.

Digital Advertising inhousing

We werven inhouse de juiste SEA specialist voor jouw bedrijf en leiden deze op tot het gewenste niveau (junior/medior/senior)

Digital Advertising specialists

Onze digital advertising denkers en doeners.

Nick Oltvoort Head of Advertising / Senior Advertising Consultant
Wouter Nieuwerth Head of Data / Senior Advertising & Analytics Consultant
Jurre Oosterwechel Advertising Marketeer
Pauline van Miert Advertising Marketeer
Jan Ramaker Advertising Marketeer
Davey Stokkers Digital Advertising Marketeer
Rick ten Voorde Advertising & Digital Marketeer
Maria Schäper Digital Marketeer
Eelco ter Hedde Advertising & SEO Marketeer
Joris Kroes Digital Strategist
Ruben Timmermans Digital Marketeer

Heb je vragen of wil je meer weten?

We helpen je graag verder.

  •  *
  •  *
  •  *
    naam@bedrijf.nl
  •  *
  •  *
    012-3456789
  • Wij hechten grote waarde aan jouw privacy en gaan uiterst zorgvuldig met je gegevens om. Met het versturen van je gegevens ga je akkoord met de behandeling van je gegevens volgens ons  privacy statement .