Challenge us
menu

Digital Advertising

Get ready to maximize your revenue.

Digital Advertising

Get ready to maximize your revenue.

Maximaal resultaat uit iedere digital advertising campagne

Door een balans tussen branding en performance .

Digital advertising biedt tegenwoordig meer mogelijkheden dan ooit tevoren. Inmiddels is dit domein ook groter dan traditionele advertising. Dit maakt het lastig om door de bomen het bos te zien en de juiste strategie te bepalen. Zo zijn Google en Facebook erg dominant, maar zorgt ook de sterke opmars van marketplaces als Amazon ervoor dat dit landschap verder verandert. Dit zie je terug in Amerika waar dit trio 70% van de totale ad spend heeft. Toch kunnen ook kleinere advertisingmogelijkheden via LinkedIn of Pinterest, real time bidding of digital out of home erg effectief zijn voor specifieke doelgroepen en doelstellingen. De consument doet tegenwoordig uitgebreid onderzoek naar de meeste producten die zij aankopen.

Ze verwachten dat organisaties hierin ondersteunen op een persoonlijke en relevante manier. En dat geldt voor elke fase van de customer journey. Met de doorvoering van de GDPR/AVG wetgeving moeten marketeers meer doen om de privacy van gebruikers te waarborgen en te respecteren. Dit biedt juist kansen om op een transparante manier het vertrouwen van de gebruiker terug te winnen. Door de inzet van de juiste strategie en een optimale balans tussen branding en performance campagnes halen we het maximale resultaat uit iedere digital advertising campagne.

We helpen je graag verder Neem contact op

Dilemma's

in Digital Advertising.

Dilemma's

in Digital Advertising.

Hoe behaal ik mijn advertising doelen zo effectief mogelijk met de talloze mogelijkheden die er op digital advertising gebied zijn?
Challenge us

Dilemma's

in Digital Advertising.

Dilemma's

in Digital Advertising.

Hoe kan ik nog steeds in elke fase van de customer journey relevant zijn en klanten op een relevante manier benaderen?
Challenge us

Dilemma's

in Digital Advertising.

Dilemma's

in Digital Advertising.

Hoe kan ik de privacy van gebruikers waarborgen en respecteren en nog steeds mijn advertising doelstellingen halen?
Challenge us

Dilemma's

in Digital Advertising.

Dilemma's

in Digital Advertising.

Welke advertising tools/martech stack moet ik gebruiken om mijn advertising budget zo effectief mogelijk in te zetten?
Challenge us

De juiste keuzes voor een zo goed mogelijk rendement

Van programmatic en social advertising tot paid search.

De juiste digital advertising strategie en de keuzes die daaruit volgen zijn cruciaal voor het behalen van een zo goed mogelijk rendement op de ad spend. We hebben veel ervaring en kennis op het gebied van programmatic, digital radio, digital out of home, paid search, mobiele campagnes, social advertising, marketplaces en video advertising. Onze nationale én international award-winning campagnes laten zien dat we de juiste kennis en experts in huis hebben. Naast strategie en campagne-management bieden we ook professionele digital advertising audits aan waarin we de campagnes volledig doorlichten. Een tweede set ogen op een campagne kan immers nooit kwaad en leidt vaak tot significante verbeting van de performance. Ook bieden we consultancy en opleidingen aan op operationeel en strategisch niveau.

Digital advertising mogelijkheden

Audits, strategie, campagnemanagement en inhousing.

Digital Advertising audits

Audits m.b.t. programmatic, SEA, social, marketplaces van de gekozen strategie tot tactische implementatie. Hieruit komt een analyse en advies voor verbetering waar je direct mee aan de slag kunt.

Digital Advertising strategie

Beginnend bij een situatie-analyse worden vervolgens de doelen en KPI's geformuleerd. Hieruit komt een strategie die vertaald wordt naar concrete tactieken (van kanalen-inzet tot content) en een backlog.

Digital Advertising campagnemanagement

Opzet, optimalisatie en reporting van programmatic, digital radio, digital out of home, SEA, social, marketplaces en video-campagnes door ervaren advertising specialisten.

Digital Advertising inhousing

We werven inhouse de juiste SEA specialist voor jouw bedrijf en leiden deze op tot het gewenste niveau (junior/medior/senior)

Digital Advertising specialists

Onze digital advertising denkers en doeners.

Lars Hubbelmeijer
Lars Hubbelmeijer Display & Social Advertising Marketeer
Seb de Waard
Seb de Waard Intern Digital Advertising
Jurre Oosterwechel
Jurre Oosterwechel Head of Marketplaces / Senior digital advertising marketeer
Rick ten Voorde Digital Advertising & Marketplaces Marketeer
Lotte Tiggelovend
Lotte Tiggelovend Advertising Marketeer
Ruben Beijers
Ruben Beijers Digital Advertising Marketeer
Jan Ramaker Digital Advertising Marketeer
Manon Kijk in de Vegte
Manon Kijk in de Vegte Jr. Content & Social Marketeer
Maaike Vollenbroek Social Advertising Marketeer
Pauline Prijs - van Miert Head of Display & Paid Social / Senior digital advertising marketeer
Britt ten Voorde
Britt ten Voorde Intern Display & Social
Ilona Bikker
Ilona Bikker Display & Social Advertising Marketeer
Eline Wildenbeest
Eline Wildenbeest Intern Digital Advertising
Patrik Hilferink Digital Advertising Marketeer
Fleur Schutte
Fleur Schutte Content & Social Marketeer
Eelco ter Hedde Digital Advertising Marketeer
Yunus Özdemir
Yunus Özdemir Social Advertising Marketeer
Tetty Ikawati
Tetty Ikawati Marketplaces Marketeer
Joris Kroes Head of Performance Strategy / Senior Performance Strategist
Graziëlla Eijken Jansen Sluijters
Graziëlla Jansen Eijken Sluijters Social Advertising Marketeer
Nick Oltvoort Head of Advertising
Mendel Koornstra
Mendel Koornstra SEA Marketeer
Daniël Heuker
Daniël Heuker SEO marketeer
Shari Jalimsing
Shari Jalimsing Head of SEO / Senior SEO marketeer
Dennis Westerbeek Senior digital advertising marketeer

Heb je vragen of wil je meer weten?

We helpen je graag verder.

Heb je vragen of wil je meer weten?

Wij helpen je graag verder.

Emerce100 #1-3 Digital agency '21 '22 '23

#1-3 Digital agency '21 '22 '23