Challenge us
menu
LoooX

Innovatieve gebruikerservaring en eenvoudig beheer dankzij high-quality websitecontent

Bekijk de case

Innovatie in traditie

LoooX is een innovatief merk in een traditionele markt. Daar past een website bij die dat ook uitstraalt. LoooX wilde een gebruiksvriendelijke manier vinden om artikelen met verschillende varianten en kleuren te beheren. Ook zochten ze daarin naar een oplossing die zowel voor de beheerder als de eindgebruiker gemakkelijk te benaderen was. In deze case ontdek je hoe we dat gerealiseerd hebben.

LoooX

Badkamers waar je tot rust komt.

LoooX is stoer, robuust en een tikkeltje verrassend. Met hun mooie badkamercollectie creëren ze een echt woonkamergevoel in de badkamer. Van prachtige eikenhouten badkamermeubels, stijlvolle badkamerspiegels tot handige accessoires.

De aanpak

Een inspirerende gebruikerservaring.

Om een website te creëren die aansloot op de wensen van LoooX, moesten content en techniek naadloos op elkaar aansluiten. Daarom hebben gekozen voor een dynamisch Content Management Systeem en die gecombineerd met de laatste technieken op het gebied van front-end ontwikkeling. 

Om te zorgen voor zoveel mogelijk beleving, hebben we veel aandacht geschonken aan content. We wilden het aanbod van LoooX op een visueel aantrekkelijke manier weergeven en bezoekers zelf zoveel mogelijk mogelijkheden geven om een badkamer of accessoire in een kleur naar wens te kunnen bekijken.  

Een inspirerende gebruikerservaring

Synergie tussen content en techniek.

Door een dynamisch CMS te combineren met de laatste technieken op het gebied van front-endontwikkeling hebben we samen een website neergezet waar gebruiker en product samenkomen. Er is veel aandacht geschonken aan content, waardoor de gehele website een inspiratiebron is geworden voor de bezoeker.

Slim switchen tussen kleuren

3D gerenderde productfoto's.

Om de gebruikerservaring zo persoonlijk mogelijk te maken voor bezoekers, hebben we innovatieve 3D rendering van productafbeeldingen doorgevoerd over de hele website. Als bezoeker bekijk je daardoor niet alleen snel producten in je favoriete kleur, maar zodra de website jouw voorkeuren signaleert, veranderen de previews van alle andere producten op de website dynamisch mee van kleur. 

Deze slimme kleurenswitcher geeft elke gebruiker daarmee een hyperpersoonlijke ervaring. 

100% focus op content

In samenspraak met LoooX hebben we ervoor gekozen om ons volledig te focussen op content. In de sanitair markt is het visuele aspect van doorslaggevend belang in het beslissingsproces, waardoor we vol op hoogwaardige contentproductie hebben ingezet.

Zo zorgen we ervoor dat gebruikers worden meegenomen in een visueel, spectaculaire ervaring en hun toekomstige LoooX badkamer zo aantrekkelijk en sfeervol mogelijk wordt weergegeven. 

Koppeling met Akeneo PIM

Productdata optimaal beheert .

Het effectief beheren van veel productdata is een flinke uitdaging. Het kan een tijdrovend en foutgevoelig proces zijn, terwijl het weergeven van betrouwbare en up-to-data productdata essentieel is in het beslissingsproces van potentiële klanten.

Dankzij een koppeling met het Akeneo Product Information Management systeem (PIM) verzamelt en beheert LoooX haar productdata overzichtelijk en snel en garandeert het altijd uitgebreide en betrouwbare informatie op de website.

Eenvoudig in eigen beheer

Agency-onafhankelijk werken.

Het ultieme doel van onze missie bij Adwise is het creëren van Digital Masters. Digitaal volwassen organisaties die zelfstandig op het allerhoogste digitale niveau acteren. Ook bij techtrajecten is dat ons uitgangspunt, wat betekent dat onze opdrachtgevers altijd zelf in controle blijven. 

In de samenwerking met LoooX betekent dat onder meer dat, dankzij een modulair blokkensysteem, de badkamerspecialist zelf eenvoudig pagina’s creëert en aanpassingen doet zonder onze tussenkomst. Volledige creatieve vrijheid dus in het beheren van hun website. 

Ga voor een ijzersterk technologisch fundament

Met Adwise Technology & Development.

Meer informatie Challenge us
Daniel Lefers

Ook aan de slag met een nieuwe website?

Ik denk graag met je mee.

Daniel Lefers, Adwise senior technial architect

Neem contact op

Aan de slag met jouw website?

Spar vrijblijvend met ons.

Emerce100 #1-3 Digital agency '21 '22 '23

#1-3 Digital agency '21 '22 '23