Online doorvertaling
Alle Adwisers kregen gepersonaliseerde digitale visuals om te delen op hun sociale media, waarmee zij nog meer het gezicht werden van het Emerce succes. Via verschillende platformen als LinkedIn en Instagram deelden onze Digital Brains hun persoonlijk visuals met bijbehorende teksten, waar een trots gevoel duidelijk naar voren kwam.
Het campagnebeeld met bijbehorende tagline hebben we op allerlei plekken laten terugkomen. Op de Adwise Social Media kanalen, in de e-mailhandtekeningen en op de schermen in ons hoofdkantoor. Daardoor was de crucial piece campagne ook voor bezoekers goed zichtbaar.
Offline doorvertaling
Elk van onze 140 Digital Brains heeft een gepersonaliseerd puzzelstukje ontvangen met een gepersonaliseerde bedankbrief. Naast dat iedereen daarin persoonlijk werd bedankt voor het gezamenlijks Emerce100 succes, het campagnconcept toegelicht. Het puzzelstukje dat de ontvanger's cruciale bijdrage symboliseerde, moest worden meegenomen naar het Adwise hoofdkantoor om daar samen de fysieke puzzel compleet te maken.
Nadat alle kaartjes waren verstuurd, nam de puzzelhype langzaamaan toe op het hoofdkantoor. Adwisers sloegen masaal aan het puzzelen, waarbij iedereen elkaar activeerde om de nog missende puzzelstukjes mee te nemen en om te helpen de puzzel compleet te maken.