Challenge us
menu

Een CDP als heilige graal van je datalandschap

Adwise & Squeezely partner session

In onze serie partner sessions bespreken we met verschillende Adwise partners relevante ontwikkelingen binnen digital marketing. In deze aflevering schuiven Squeezely oprichter Tim Hoefnagel en Adwise dataspecialist Loraine Seliger aan tafel bij Jeroen om alle kansen en mogelijkheden van een Customer Data Platform te bespreken.

Hoe goed ken je jouw doelgroep eigenlijk? Interesses, behoeften, twijfels, zoekgedrag en voorkeuren, allemaal essentiële informatie om in elke fase van de klantreis in te spelen op dat waar je doelgroep naar op zoek is. Met een Customer Data Platform koppel je je data- en marketingkanalen aan elkaar en laat je jouw doelgroep in elke fase precies de juiste content zien. Volledig gepersonaliseerd, via het juiste kanaal en op het juiste moment. In deze partnersessie gaan we daarover in gesprek en kom je alles te weten over:

  • Wat een Customer Data Platform precies is
  • Het Squeezely CDP
  • Voor wie een CDP geschikt is
  • Waar je aan moet denken bij het starten met een CDP
  • Het samenstellen van 360o klantprofielen
  • Hoe Adwise organisaties helpt met CDP implementaties

 Benieuwd hoe een Customer Data Platform jouw organisatie verder helpt? Neem onderaan deze pagina direct contact op en wij denken met je mee!

Meer over Customer Data Platformen

 Lees alles over de functies en meerwaarde van een CDP, wat het voor jouw organisatie oplost en bij welke signalen jouw organisatie toe is aan een Customer Data platform. 

Meer lezen over CDP's

Til ook je data- en marketinglandschap naar een hoger niveau

Ontdek de mogelijkheden van een CDP.

Don't miss out!

Ontvang inspiratie, trends, stories, events en veel meer direct in je mailbox..

#1 Fullservice Digital Agency 2021