Challenge us
menu

De volgende generatie Digital Brains: dit zijn onze nieuwe stagiaires en afstudeerders

De wereld van Digital Marketing staat nooit stil. Dagelijks komen nieuwe innovaties en technologieën op de markt, die onze Adwisers vanuit alle digitale domeinen continu omzetten in de slimste oplossingen voor onze opdrachtgevers. Al die kennis en de dynamiek van ons vakgebied, maakt Adwise een perfecte leeromgeving voor de volgende generatie Digital Brains. Graag stellen we je daarom voor aan onze nieuwste groep stagiairs en afstudeerders.

Van Brand & Experience tot Digital Advertising en van de Adwise Academy tot ons eigen Marketing team; de komende maanden gaan 13 digitale talenten stagelopen en afstuderen binnen verschillende teams binnen onze agency. Een aantal van hen vertelt hieronder meer over de reden dat ze voor Adwise hebben gekozen en wat ze gaan doen. 

Want naast meewerken en praktijkervaring opdoen binnen Digital Marketing, schrijven en maken ze ook adviesrapporten en mediaproducten. Juist de volgende generatie kan onze organisatie namelijk verder helpen richting de wereld van morgen. 

Work with us
Wil jij ook stagelopen, afstuderen of werken bij Adwise? Dan horen we graag van je! Neem eens een kijkje op onze careers pagina om vacatures te bekijken of direct contact op te nemen over de mogelijkheden. 

Sem Seyger

'Ik wil me verdiepen in Search Engine Advertising'.

Ik heb veel positieve verhalen gehoord over Adwise en wilde ik hier mijn afstudeeronderzoek doen. Mijn onderzoek richt zich op het huidige verdienmodel van Adwise. Welke alternatieven zijn er? En welke optimalisaties zijn toepasbaar?

Britt ten Voorde

'Strategie en campagneoptimalisatie binnen Social Ads vind ik interessant'.

Ik had van verschillende mensen uit mijn omgeving goede verhalen over Adwise gehoord en daarom wilde ik hier stagelopen. Ik ga onderzoek doen naar de huidige briefingmethode van het Social Ads & Display team en het Content & Design team. Ik ga een mediaproduct opleveren, waarmee die teams nog beter kunnen communiceren!

Senna Ooms

'Proactief leren zijn richting team en klanten'.

Tijdens een bedrijfsbezoek bij Adwise ben ik enthousiast geworden over een stage hier! Ik ga me meehelpen aan projecten binnen het Marketplaces team. Ook ga zelf opdrachten uitvoeren voor projecten als onderdeel van mijn afstudeerproces.

Tanja Avedisian

'Ik wil een vernieuwende multimedia designer worden'.

Ik ga afstuderen bij de Adwise Academy, omdat ik ervan overtuigd ben dat ik me hier professioneel kan ontwikkelen met de ondersteuning en kennis van de specialisten binnen de organisatie. Voor mijn afstudeerproject doe ik onderzoek naar het vergroten van de naamsbekendheid van de Adwise Academy. Ik ga een eindproduct opleveren dat in de praktijk kan worden ingezet om dat doel te bereiken.

Lars ter Avest

'SEA is een belangrijk domein, daar wil ik meer over leren'.

Adwise geeft je veel mogelijkheden om je te ontwikkelen als digital marketeer. Ik kan hier cursussen volgen en voor elke vraag of uitdaging is er een specialist die kan helpen. Ik ga onderzoeken hoe Adwise Affiliate Marketing goed kan vermarkten bij nieuwe klanten en kan adopteren bij bestaande klanten.

Fleur Leferink

'Ik wil me breed ontwikkelen binnen marketing'.

Bij Adwise is marketing niet alleen maar een klein onderdeel van de organisatie: alles draait hier om marketing. Daarom kan ik hier heel veel leren. Voor mijn afstudeeropdracht ga ik in het Adwise marketingteam kijken hoe Adwise meer high value klanten binnen kan halen op marketing strategisch niveau.

Seb de Waard

'Adwise is een perfecte afstudeerplek dankzij alle specialisten'.

In mijn vorige stageperiode werd mijn interesse voor digital gewekt. Om me verder te ontwikkelen, wilde ik graag bij Adwise afstuderen. Mijn opdracht gaat over de ontwikkeling van een tool/richtlijn voor 'linkbuilding'. Het doel is een betere geautomatiseerde workflow neerzetten richting partners en opdrachtgevers.

Lilly Telgenkamp

'In dit team werken, gaat me heel veel leren'.

Ik heb gekozen voor Adwise omdat het een jonge en innovatieve organisatie is. Door in een team samen te werken, kan ik veel leren van iedereen en mij zowel persoonlijk als professioneel ontwikkelen. De komende maanden ga ik me verdiepen en onderzoek doen naar diversiteit binnen Social Advertising.

Jurre Hodes

'Ik wil mijn interesses in Branding en Advertising combineren'.

Ik heb gekozen voor Adwise, omdat ik vanaf het eerste moment het gevoel kreeg dat iedereen me wil helpen bij mijn onderzoek en ontwikkeling. Als afstudeerder Display ga ik onderzoeken hoe we de toegevoegde waarde van branding campagnes zowel intern als naar (potentiële) opdrachtgevers beter aantonen en communiceren.

 

''Laat los, reflecteer regelmatig en doe waar je blij van wordt''

 Welke les zou je aan de jongere versie van jezelf geven?
''Durf los te laten, niet alles hoeft uitgestippeld te zijn. Ik had best wel een beeld voor ogen. Hoe dingen in de toekomst zouden lopen. Samenwonen, opleiding, bij een groot bedrijf aan de slag, een nog groter bedrijf, kinderen, etc…Als je 20 bent heb je het best uitgestippeld, maar nu zie ik dat dingen heel anders kunnen lopen.''

Echt je gevoel volgen dus zoals jij hebt gedaan
''Ja, laat het maar los, het is niet zo dat je hier begint en dus daar eindigt. Het gaat vaak met een omweg en dan kom je vanzelf bij de functie terecht die je heel leuk vindt. Maar dat had ik van tevoren niet zo bedacht. Toen ik 20 was had ik niet bedacht dat projectmanagement bij een digital agency veel beter bij me past dan business control.''

En nog een tip over hoe je dat doet, dat loslaten?

''Reflecteer regelmatig en doe waar je blij van wordt. Vraag je af: waar ben ik naar op zoek, waar word ik blij van, en stuur dan regelmatig bij.‘’
 

Dat reflecteren, hoe ziet dat eruit bij jou?
''Ik was al getriggerd door het Grip-principe waarin je regelmatig reflecteert. Eigenlijk is het belangrijkste je jaar- en kwartaalterugblik. Kijk terug, daar haal je heel veel uit. 'O ja, dat was heel waardevol, niet vergeten'. Als je die terugblik overslaat en niet terugkijkt naar je doelen dan mis je een essentieel onderdeel.''

Tot slot: welk(e) tips of advies heb je voor mensen die dit lezen en zich willen ontwikkelen? Bijvoorbeeld voor schoolverlaters 
''Ja, wat betreft het voorgaande. Heb je geen tijd voor zowel het bedenken van je doelen als je reflectie? Doe dan sowieso het laatste. Maak het niet te groot en te zwaar met bijvoorbeeld een jaarplan maar kijk gewoon terug: waar kreeg je energie van, wat vond je leuk en wat niet, maak een samenvatting. Laat die 2 weken liggen en tweak dan je doelen.''

Dat doe jij dus ook nog steeds?
''Nou, ik hou me er niet altijd even strak aan hoor, maar ik pik wel de dingen eruit die ik belangrijk vind. Een weekly review doe ik niet altijd en niet altijd even gestructureerd, maar die evaluatie is wel heel belangrijk. Dat zou mijn advies zijn.''

Dank voor je verhaal en je waardevolle tips Kirsten! 
''Graag gedaan, ik vond het leuk om te delen!''

Ben je naar aanleiding van het verhaal van Kirsten nieuwsgierig geworden naar hoe Adwise past in jouw ontwikkelingsreis? Laten we kijken welke openstaande vacature past bij jou of welke eigen functie we samen met jou kunnen 
creëren om je toekomstige ambities waar te maken. Neem hieronder contact op met Sanne!

Ontdek werken bij Adwise

Meer informatie Vacatures
Sanne Nijhof

Toe aan een nieuwe stap?

Sanne denkt graag met je mee!.

Neem hier contact op

contact
Elke Tiehuis

Kies net als Junior voor ontwikkeling bij Adwise!

Ik denk graag met je mee.

Elke, Adwise recruitment

Neem contact op

Don't miss out!

Ontvang inspiratie, trends, stories, events en veel meer direct in je mailbox..

Openstaande vacatures

Hoe past Adwise binnen jouw ontwikkelingsjourney?.

  • Alle categorieën
  • Dienstverband
  • Organisatie
Staat je vacature er niet tussen?

Maak je interesse om bij ons te werken kenbaar en doe een open sollicitatie

Open sollicitatie
Wil je geen vacature missen?

Meld je aan voor een job alert en blijf op de hoogte van onze vacatures

Job alert instellen
Emerce100 #1-3 Digital agency '21 '22 '23

#1-3 Digital agency '21 '22 '23