Neem contact op
menu

Display advertising

Maximaliseer je impact met gepersonaliseerde advertenties.

Neem contact op

Loop voor op de concurrentie

met de meest slimme inzet van marketing automation.

Om in het huidige competitieve landschap mee te doen, moeten bedrijven en merken verder denken dan korte termijn conversies. De focus moet liggen op winstgevende organisatiegroei met een optimale inzet van marketingkanalen.

Marketing automation helpt bij het stroomlijnen en optimaliseren van het gehele marketingproces: van leadgeneratie tot klant retentie. Door gebruik te maken van automatiseringstools kunnen bedrijven hyper gepersonaliseerde en relevante ervaringen voor hun klanten creëren, de conversie verbeteren en uiteindelijk de omzetgroei stimuleren.

Personalisatie met programmatic inkoop

Doorbreek de reclameruis met advertenties op maat.

Iedereen is anders, dus ook iedere advertentiebehoefte is anders. Waarom zou je dan iedereen dezelfde advertentie laten zien als programmatic inkoop je de unieke kans biedt om advertenties real-time aan te passen aan je doelgroep? In een wereld waarin consumenten dagelijks overspoeld worden door een enorme hoeveelheid advertenties, heb je maar minder dan een seconde om de aandacht van een consument te trekken. Daarom is het personaliseren van advertenties op verschillende platformen cruciaal. 

Gepersonaliseerde advertenties snijden door de ruis heen, trekken de aandacht, en resoneren écht met de ontvanger. Door slim gebruik te maken van programmatic technologieën kunnen we advertenties dynamisch afstemmen op de interesses en het gedrag van de gebruiker, wat niet alleen de betrokkenheid verhoogt maar ook de effectiviteit van elke euro maximaliseert.

Relevante challenges

Die we dagelijks oplossen voor onze opdrachtgevers.

Impact maken

Hoe creëer je een incrementele vraag? Oftewel, hoe laat je meer (nieuwe) mensen naar je product en merk zoeken?

Differentiëren in AI-wereld

Hoe kun je AI inzetten voor personalisatie, automatisering en optimalisatie van je marketingstrategieën, terwijl je je focust op kwalitatieve inputs?

Relevant blijven

Hoe kun je een first-party datastrategie implementeren en personalisatie toepassen met instemming van de gebruiker?

De juiste balans

Hoe vind je de juiste balans tussen performance- en branding campagnes om duurzame groei te waarborgen?

Outsourcen of in-house

Hoe kunnen bedrijven de hulp van strategische agency-partners effectief inzetten voor innovaties en het adopteren van best practices?

Stijgende kosten

Hoe kun je, ondanks de stijgende kosten voor klantacquisitie en dalende conversieratio's, effectief en kostenefficiënt relevant verkeer naar je website blijven trekken?

Waarom Adwise?

Altijd voorop in de markt.

Met meer dan 15 jaar ervaring, meer dan 140 digital professionals en onze unieke innovatiekracht kennen we het digitale (performance) landschap door en door. Als geen ander zijn we in staat dit te integreren tot de juiste keuzes voor jouw business.

Dankzij onze unieke way of work is je strategie altijd kloppend en het meest effectief. Gevoed met de laatste innovaties en best practices bieden we je first-mover advantage, zodat jij voorop loopt in jouw markt.

Ontdek first-mover advantage

Onze Way of Work

Van audit tot continue adaptieve strategie.

Audit

Wanneer beschikbaar starten we met een audit van bestaande advertising-channels en campagnes

Strategie

We brengen potentie in kaart en bepalen de beste inzet van en synergie tussen advertising-channels, campagne-types, content, tooling en data

Set-up

We voeren initiële werkzaamheden uit de audit en strategie uit op het gebied van campagnes, tooling en content

Optimalisatie

We managen, doen periodieke audits en voeren agile strategie-aanpassingen van digital advertising channels door

Key Challenges

Hier helpen we jou bij .

Data-driven marketing

De prestaties van je kanalen hangt af van de juiste voeding. Kies je strategisch doel(en): omzet, winst of customer lifetime value? Door deze data inzichtelijk en meetbaar te maken via dashboarding en tagging, heeft je performance strategie direct impact op je bedrijfsresultaten.

Branding vs. Performance

De juiste kanalenmix kiezen en up-to-date houden bij veranderingen in het landschap/gedrag is een uitdaging. Door vanuit data analyses, modelling en testing inzichtelijk bijvoorbeeld campagne impact en kanaalwaarde in beeld te brengen, zorgen we voor optimale verhouding tussen branding en performance.

Personalisatie & creativiteit

Consumenten worden dagelijks overspoeld met marketinguitingen. Zorg dat je grip houdt op wat jouw doelgroep in welke fase ziet. Dit doen we met klantherkenning, segmentatie, klantreis personalisatie en creative messaging. Zo onderscheid je merk zich en heeft jouw marketing maximale impact.

Cookie-less & first party data

Het verdwijnen van third party cookies maakt het verzamelen van jouw eigen (first party) data cruciaal. Dit heeft invloed op wat je kunt meten, de frequentie van campagnes en je doelgroep targeting. We zorgen dat jouw tagging en meetbaarheid up-to-date is, om alle benodigde data slim en future-proof te verzamelen.

Klantsegmentatie & targeting

Steeds meer marketingplatformen draaien op automation en algoritmes. Door middel van data analyses brengen de waarde van jouw klant en alle segmenten in kaart. Zo weten we precies welke strategie jouw organisatie nodig heeft om de maximale waarde nieuwe en bestaande klanten te halen.

In-house of outsourcen

Er ontstaan binnen Digital Marketing steeds meer specialisaties en rollen binnen marketing teams. Door middel van in-house agency building zorgen we dat jouw organisatie via trainingen (Adwise Academy), recruitment (Wisepeople) en consultancy klaar bent voor de toekomst.

Key Challenges

Uitdagingen binnen performance.

- Budgetverdeling branding vs. performance 
- Omgaan met cookieless- en first party data
- Klantsegmentatie voor maximaal rendement uit klanten
- Kiezen tussen in-house of oursourcing
- Je boodschap laten aansluiten op je doelgroep

Elke situatie is anders. Ook die van jouw organisatie vraagt om een aanpak op maat en daar helpen we je graag bij. 

Neem contact op

Eén geïntegreerde aanpak die alles bij elkaar brengt

Bouw maximaal digitaal resultaat.

Een combinatie van de juiste doelstellingen, heldere doelgroepen, optimale channel-mix, data en creativiteit zorgen we voor succes. We realiseren groei aan de hand van performance-doelstellingen gebaseerd op KPI’s en bepalen vervolgens concrete acties die je in de goede richting helpen.

Wij geloven als geen ander in een integrale aanpak. Van SEO, SEA, UX & CRO tot conversational marketing of lead nurturing. Kortom, alles om zo effectief mogelijk bij te dragen aan het verhogen van kwalitatieve leads, het verleiden van nieuwe klanten, het verhogen van CLV en het realiseren van sales.

Joris Kroes
Wij helpen je graag verder Performance strategie audit

Challenges

In Performance Strategy.

Challenges

In Performance Strategy.

Data-driven marketing. Hoe creëer je een performance-strategie die impact heeft op je business-resultaten?

Challenges

In Performance Strategy.

Challenges

In Performance Strategy.

Personalisatie & creativiteit. Hoe zorg je ervoor dat jouw boodschap past bij de behoefte van de doelgroep?
Challenge us

Challenges

In Performance Strategy.

Challenges

In Performance Strategy.

Cookieless & first party data. Hoe verzamel je data en stuur je je kanalen aan in een privacy- & cookieless-wereld?
Challenge us

Challenges

In Performance Strategy.

Challenges

In Performance Strategy.

Klantsegmentatie & targeting. Hoe benader je de juiste klantgroep/doelgroep?
Challenge us

Challenges

In Performance Strategy.

Challenges

In Performance Strategy.

Branding vs. performance. Hoe vind je de juiste balans tussen performance en branding, maar ook tussen branded en non-branded content?
Challenge us

Challenges

In Performance Strategy.

Challenges

In Performance Strategy.

Inhouse vs. outsourcing. Welke werkzaamheden outsource je of breng je juist in-house (in-house agency building)?
Challenge us

Data x Tech x Creativity

Visie.

Data x Tech
Platformen zijn niets zonder de juiste aansturing. Alleen met de juiste technologie en analyses benut je maximale potentieel van jouw platformen.

Tech x Creativiteit
Goede marketing gaat verder dan alleen zenden. Om op te vallen moet je er zijn op het juiste moment met een creatieve boodschap.

Creativiteit x data
Branding gaat verder dan gevoel. Je wil meten en weten wat de impact is van je inspanningen om bij te sturen waar nodig is.

Enkele opdrachtgevers

Die we dagelijks op voorsprong zetten.

Enkele partners

Die we inzetten voor (award) winning strategieën.

DeployTeq

Enkele opdrachtgevers

Die we dagelijks op voorsprong zetten.

Hisense
Prénatal

Enkele partners

Die we inzetten voor (award) winning strategieën.

Bol.com Gold Partner
Bol.com Gold Partner
Microsoft Channel Partner
Microsoft Channel Partner
TikTok

Wat wordt jouw winning performance strategy?

Neem contact op.

 
Droom ook grootser met jouw merk

Neem contact op

Neem contact op
 
Een prijs op maat voor jouw CDP oplossing?

Vraag direct een offerte aan

Offerte aanvragen

Deel je challenge

We nemen binnen 24u contact met je op.

Neem contact op

Je hoort binnen 24u van ons.

Upcoming events

Laat je inspireren.

Waarom Adwise?

Award winning agency.

Adwise is uitgegroeid tot een toonaangevende full service agency en dé specialist in het versnellen van digital business. Keer op keer zijn we in staat geweest om de ambities van onze klanten om te zetten in betere klantervaringen, duurzame groei en een blijvend concurrentievoordeel. We hebben honderden organisaties mogen helpen groeien met slimme innovaties en wereldwijd prijswinnend werk.

Opdrachtgevers

Samen creëren wij digitale impact.

Data drijft performance

en daarmee groei.

“Data, tech en creativiteit zijn de komende jaren de belangrijkste onderdelen van je performance strategie. Bepaal op basis van data wie jouw belangrijkste klant is, hoe jij je technisch onderscheidt en zorg voor een creatieve boodschap!”Joris Kroes - Adwise Head of Performance Strategy

Ons display advertising team

Staat voor je klaar.

Pauline Prijs - van Miert Head of Display & Paid Social / Senior digital advertising marketeer
Nick Oltvoort Head of Advertising
Zoë Koedam
Zoë Koedam Display & Social Advertising Marketeer
Davey Stokkers Head of SEA / Senior digital advertising marketeer
Ilona Bikker
Ilona Bikker Display & Social Advertising Marketeer
Lars Hubbelmeijer
Lars Hubbelmeijer Display & Social Advertising Marketeer
Emerce100 #1-3 Digital agency '21 '22 '23

#1-3 Digital agency '21 '22 '23