Challenge us
menu
Ziezodan

Digitale transformatie van het vastgoed-onderhoudsdomein

Bekijk de case

Van log en inefficiënt naar flexibel en efficiënt

Ziezodan zorgt voor een revolutionaire doorbraak in het vastgoed-onderhoudsdomein. Binnen de vastgoedbranche is het maken, plannen en uitvoeren van storingen en onderhoudsopdrachten vaak een log en inefficiënt proces. Om de verbinding tussen deze drie partijen en het proces efficiënt te maken en zo het vastgoed-onderhoudsdomein te transformeren zocht Ziezodan de samenwerking op met Adwise.

Awards
Dutch Interactive Awards (2)
Categorie: Tools
Categorie: Service
Ziezodan.nl
Bekijk website

Zelflerend platform

Door techniek, data en artificial intelligence.

Door een slimme combinatie van techniek, data en artificial intelligence hebben wij samen met Ziezodan een slim zelflerend platform ontwikkeld. Dit zelflerende platform laat inefficiënte handelingen en contactmomenten weg, waardoor de hele keten is geoptimaliseerd. Het afwikkelen van een melding naar oplossing verloopt snel, gebruiksvriendelijk en transparant. Bekijk in onderstaande animatie hoe Ziezodan werkt.

Een storing verhelpen

Aan de hand van een gebruiksvriendelijk proces.

Een huurder is in staat om bij een storing direct een melding te maken via mobiel. Waarna een chatbot checkt of de bewoner bekend is in het systeem. Zo ja, dan ontvangt de huurder een URL voor het aanmelden van een simpele melding. De huurder wordt hierbij volledig aan de hand genomen en door het proces heen geleid. Bewoners kunnen foto’s en video’s van de storing delen. Een algoritme kijkt vervolgens welke vakmannen het meest geschikt is voor de klus o.b.v. locatie en skills. De huurder krijgt nu een aantal keuze opties voor het plannen van de reparatie. 

De storingsmelding komt vervolgens binnen bij het aangesloten onderhoudsbedrijf en in de planning van de meest geschikte vakman op basis van locatie en skills. Zo gaat de vakman goed voorbereid op pad. Huurders zijn na afhandeling van de storing in staat om de vakman te reviewen. Hierdoor hebben de vastgoedbeheerders inzicht in: het type storingen, de tijd waarin een storing opgepakt wordt, het aantal storingen per eenheid, geografische spreiding, klanttevredenheid en opgeloste storingen (binnen en buiten de Service Level Agreement). 

Resultaat

Continu stijgende resultaten en twee Dutch Interactive Awards..

Het Ziezodan platform zorgt voor een hogere tevredenheid onder huurders en daardoor positieve vastgoedbeheerders en effeciëntere werkprocessen bij onderhoudsbedrijven. 

Michiel Pot, Algemeen Directeur Ziezodan: “Dit is de toekomst! We zetten hiermee de hele keten op zijn kop!”

En niet alleen de cijfers kenmerken deze case, ook heeft Adwise samen met Ziezodan twee Dutch Interactive Awards voor de beste case in de categorieën Service en Tools gewonnen.

Jury Dutch Interactive Awards: “Met deze tool worden alle partijen in vastgoed samengebracht: huurders, beheerders, en onderhoudsbedrijven. Mooie koppeling van een chatbot en interne systemen. De melding van een storing is drastisch verkort, telefonische communicatie is enorm verminderd en de digitale meldingen zijn fors gestegen. Een eco-systeem zoals dit bestaat nog niet elders. Deze tool maakt veel mensen blij. Extra knap omdat er geen innovatieve cultuur is in deze branche.”

Enorme sprong in rendement door meer inzicht en slimme advertising keuzes
Enorme sprong in rendement door meer inzicht en slimme advertising keuzes

Benieuwd welke revolutionaire kansen er voor jouw organisatie liggen?

Wij helpen je graag verder.

Neem contact op

Don't miss out

Ontvang inspiratie, trends, stories, events en veel meer direct in je mailbox.

Emerce100 Beste Fullservice Digital Agency '24

Beste Fullservice Digital Agency '24