Challenge us
menu

Zilver tijdens Dutch Interactive Awards 2020!

Zilver tijdens Dutch Interactive Awards 2020!

Gisteren was het alweer tijd voor de 11e editie van de Dutch Interactive Awards, waarin de allerbeste, digitale, interactieve cases van de Nederlandse bureaus werden bekroond. Tijdens de feestelijke live-uitzending werden wij samen met Gemeente Rijssen-Holten beloond met een geweldige zilveren award in de categorie Activation!

Over de Dutch Interactive Awards

De Dutch Interactive Awards worden uitgereikt aan partijen die uitzonderlijk interactief werk leveren. Genomineerde cases blinken vaak uit in concept, design en user experience. De DIA is de meest toonaangevende prijs binnen de digitale wereld en de show wordt jaarlijks gepresenteerd door Emerce en de Dutch Digital Agencies (DDA).

Adwise was dit jaar in de running voor drie awards met onze opdrachtgevers Qredits, Stratech en Gemeente Rijssen-Holten in de categorieën Data, Brand en Activation. Wat uiteraard al een mooie prestatie is. Uiteindelijk vielen we in de prijzen samen met gemeente Rijssen-Holten en namen we onze zilveren award in de categorie Activation ‘digitaal’ in ontvangst.

Case: BBTY - Hoe een gemeente jongeren bij de toekomst betrekt

Onze BBTY-case is ondertussen een bekende. Deze case heeft de afgelopen tijd nationaal en internationaal veel aandacht gekregen en heeft daarnaast zo’n vijf awards in de wacht gesleept. Wat deze case zo uniek maakt? 

Jongeren betrekken als gemeente is vaak een flinke uitdaging. Tijd voor actie dus. Maar hoe? Samen met de gemeente Rijssen-Holten creëerden we een mysterieuze guerilla campagne. In combinatie met een sterke social media strategie zorgde dit voor het viral effect met een uitzonderlijk resultaat. We realiseerden met deze campagne 700% meer reacties dan het beoogde resultaat en meer dan 30% van de jongeren uit de complete gemeente denkt mee over de toekomst van de gemeente. Meer weten? Lees hier de volledige case.

"Hier kunnen veel grote, top notch merken wat van leren". - DIA Jurycommentaar

Challenge us

Adwise activeert vaak merken en/of producten via een viral campagne. Waarbij creativiteit altijd in dienst staat van onze kern: performance. Wil jouw (marketing) organisatie dit jaar nog een viral campagne lanceren? Daag ons vandaag nog uit!

Wordt jouw vraagstuk een nieuwe award winning case?

Milou, Content en Social Marketeer bij Adwise, kan niet wachten om aan de slag te gaan.

Neem contact op