Challenge us
menu

SummerWise Fest: Adwise reis met persoonlijke festivalervaring

SummerWise Fest 2023

Dagelijks verleggen onze Adwisers digitale grenzen, overtreffen ze ambities, schudden ze markten op en transformeren ze de wereld van morgen. Ze zijn de aanjagers van het succes van onze opdrachtgevers en onze agency. Succes dat we samen creëren én dat we samen vieren. Dat is 'Life at Adwise. Dit jaar organiseerden we daarom SummerWise Fest: een driedaags festival, volledig gepersonaliseerd voor onze Adwisers.

Bij Adwise geloven we in personalisatie als dé sleutel voor onvergetelijke merkervaringen, unieke klantreizen en langetermijn engagement. Tussen merken en hun klanten, maar juist ook tussen werkgevers en werknemers. Onze Adwisers zijn de ambassadeurs van onze agency en zij verdienen waardering met een persoonlijke touch. In samenwerking met organisatiepartner Myles doopten we daarom deze zomer het Eiland van Maurik een weekend lang om tot Adwise Island voor een onvergetelijke, persoonlijke Adwise reis voor al onze Digital Brains

Onder de noemer 'SummerWise Fest 2023' kwamen eindeloze gezelligheid, vitaliteit en teambuilding maximaal samen tijdens een unieke, driedaagse festivalervaring. 

Adwise summerwisefest

In aanloop naar het SummerWise Fest ontwikkelde het Adwise marketingteam een unieke huisstijl, die breed werd uitgerold tijdens het festivalweekend. Het zomerse kleurenpalet kwam onder meer terug op grote doeken op het festivalterrein, bedrukte festivaloutfits, flyers, polsbandjes en social content. Alle uitingen voorafgaand en tijdens het event zijn op allerlei manieren gepersonaliseerd en toegespitst op Life at Adwise. 
 

Interne hype: van locatiehints tot treasure hunt

Met vooraf niet meer dan 'SummerWise Fest' in de agenda's, was de invulling van het weekend voor de meesten nog geheim. Om de spanning richting het weekend maximaal op te bouwen, hebben we een speciaal SummerWise Fest Instagram account gelanceerd om af te tellen. Met onder meer foto's en video's van eerdere Adwise reizen, cryptische locatieaanwijzingen en hints over slaapplaatsindelingen werden steeds meer tipjes van de sluier opgelicht én uitgebreid besproken. 

In de week voorafgaand aan het event werd de interne hype verder aangewakkerd met een treasure hunt op kantoor die Adwisers naar een schatkist leidde met daarin festivalbandjes en voor iedereen een gepersonaliseerd festivalticket. SummerWise Fest 2023 kon beginnen.


Aftellen via Instagram

Personalisatie, personalisatie, personalisatie

Het weekend zo persoonlijk én op Life at Adwise gericht maken; met dat als doel hebben we maximaal gebruikt gemaakt van personalisatie. Naast gepersonaliseerde festivaltickets, overnachtte iedere Adwiser in een tent met een naam die aansloot op zijn of haar team. Zo waren onder meer Brand Builders BunkhouseClient Care CampsiteSearch Engine Sanctuary en de Leadgen Mansion te vinden op de Digital Dreamland glamping. 

“In plaats van de reis als groepsreis te benaderen, wilden we het voor iedereen persoonlijk maken. Het is zo veel meer gaan leven, iedereen voelde zich persoonlijk betrokken en we zagen ook dat veel meer mensen beelden postten op hun socials! Met personalisatie maak je een reis als deze echt nog veel unieker.'' Joost van de Maat, Adwise Marketing team

Maar daar hield het niet op. In de bus lagen shotjes bedrukt met gevatte Adwise quotes te wachten en alle Adwisers werden voorzien van een heuse festival starter kit in samenwerking met personeelsvereniging Wise United. Bij aankomst lag in elke tent SummerWise Fest merchandise klaar en elke groep kreeg een wegwerpcamera in beheer om het weekend zo origineel mogelijk mee vast te leggen. Op het festivalterrein lagen verder onder meer branded bierviltjes met leuke gesprekstarters om collega's beter te leren kennen. Kortom: personalisatie, personalisatie, personalisatie. 

Logo SummerWise Fest

Digital Dreamland

Festivalbandjes en -tickets

Festival merch

Shotjes

Shotjes met quotes

Bierviltjes met gespreksstarters

Bierviltjes met gespreksstarters

SummerWise Fest op socials

Thuisfrontheldenpakketje

 

Volgers en thuisfronthelden

Adwisers zijn naast digitale alleskunners ook de ambassadeurs van onze agency. Zij dragen als geen ander het Adwise employer brand uit, via bijvoorbeeld hun socials. Om daar nog meer op in te spelen hebben we voor diverse social platformen branded middelen ontwikkeld. Via GIPHY's, Snapchat lenzen en Instagram filters werd SummerWise Fest zo via de sociale netwerken van Adwisers zichtbaar bij tienduizenden volgers.

Bij een business reis horen ook achterblijvers. De partners, kinderen, huisgenoten en/of ouders van onze Adwisers, die zorgen voor onvoorwaardelijke steun en support. En die zorgen dat de boel thuis draaiende blijft als daarom gevraagd wordt. En tijdens een Adwise weekend als deze, verdienen juist zij ook een blijk van waardering. Daarom ontvingen alle thuisfronthelden een kleinigheidje in de brievenbus als dank voor alles wat ze voor onze Adwisers doen. 
 

Weekend recap

Na weken van voorbereidingen en aftellen werd SummerWise Fest eind juni dan eindelijk afgetrapt.

Een spectaculaire eilandentree per RIB boot, gezellige borrels, uitgebreide barbecues, late night kampvuur afterparties, wateractiviteiten als e-foilen en suppen, creatieve graffiti workshops, rustgevende yogasessies; het SummerWise Fest programma bood drie dagen lang iets voor iedereen. De avonden op het Adwise Island werden knallend afgesloten op de dansvloer met als absolute festivalclimax het eindfeest bij de grote mainstage op zaterdag. Al met al een magische getaway op een betoverende locatie. 

Adwise Island

Festivalterrein

Wateractiviteiten

SummerWise Fest

SummerWise Fest

 

(Her)beleef hieronder de bijzondere festivalervaring van SummerWise Fest 2023 met de aftermovie. 

Marita

Ontdek werken bij Adwise

Work with us.

We ontdekken graag hoe jij Adwise nog beter maakt! Bekijk onze vacatures

Check onze vacatures
Emerce100 Beste Fullservice Digital Agency '24

Beste Fullservice Digital Agency '24