Adwise en gemeente Rijssen-Holten genomineerd voor European Content Awards!

Grand Prix Content Awards

Met de BBTY-case hebben we een internationale nominatie te pakken in twee verschillende categorieën. Tijdens de European Content Awards doen we mee in de categorieën Social Media Content Campaign of the Year & Charity Content Campaign of the Year!

European Content Awards

De European Content Awards bekroont het beste werk in de contentwereld met een award. Op 27 februari 2020 worden er in totaal 23 awards uitgereikt in de Poolse hoofdstad Krakau. De jury, die bestaat uit Europese digital marketing experts, kijkt naar de kwaliteit en waarde van de content. Het is belangrijk dat de content mensen aantrekt, informeert, boeit en vasthoudt om vervolgens succesvol verkeer en winst te genereren.

 

De BBTY campagne

Samen met gemeente Rijssen-Holten zijn wij dit jaar genomineerd in de categorieën Social Media Content Campaigns of the Year & Charity Content Campaign of the Year. Een campagne om de gemeente in contact te brengen met jongeren. Een flinke uitdaging, want jongeren bereiken als gemeente is geen “easy thing”. Tijd voor actie dus. Maar hoe? De gemeente Rijssen-Holten creërde een mysterieuze guerilla campagne. In combinatie met een sterke social media strategie zorgden wij voor het viral effect. Het resultaat? 700% meer reacties dan het beoogde resultaat en meer dan 30% van de jongeren uit de complete gemeente denkt mee over de toekomst van de gemeente. Benieuwd hoe we dit hebben aangepakt en tot welke resultaten het heeft geleid? Check dan de complete case.

In deze categorieën nemen wij het op tegen campagnes van onder andere Huawei, Sephora en JBL.

Op 27 februari worden de winnaars bekend gemaakt tijdens de European Content Awards in Krakau.

Benieuwd hoe we jouw merk kunnen laten groeien?

Wij helpen je graag!

Neem contact op