Haal meer uit je e-mailmarketing met de ROPO campagne

Haal meer uit je e-mailmarketing met de ROPO campagne

Jasmijn Hemersma (Head of E-mail) schreef in samenwerking met Copernica (software voor e-mailmarketing automation) een blog over hoe een e-mailmarketing campagne het ROPO effect inzichtelijk maakt.

De customer journey van je klanten volgen, terwijl ze online zoeken, maar offline aankopen doen. Dat is best ingewikkeld, want hoe krijg je inzicht in deze gegevens? Dit noemen we het ROPO-effect (Research Online, Purchase Offline), want 56% van de aankopen in winkels komen tot stand door een online zoektocht. Deze informatie is belangrijk voor verschillende campagnes. Behaal daarom betere resultaten door de inzichten uit het ROPO-effect in te zetten in je e-mailmarketingstrategie.

Lees het hele artikel

In de nieuwste blog van Copernica lees je alles over de ROPO-campagne ingezet in e-mailmarketing door middel van een uitgebreid stappenplan. Ook vind je hier een praktijkvoorbeeld van een succesvolle ROPO-campagne.

Geïnspireerd geraakt?

Wil je meer weten over een succesvolle inzet van e-mailmarketing? Neem contact met ons op.

Plan een kennismaking

Expert Talks

We delen graag onze kennis met jou.

Webwinkel Vakdagen 2020

Webwinkel Vakdagen
29 en 30 januari 2020

Expert Talk - Echt relevante content creëren, hoe doe je dat?

Utrecht
Donderdag 19 maart

Expert Talk - Datagestuurde e-mailmarketing (inclusief awardwinning case voor beste e-mailcampagne)

Almelo
Donderdag 5 maart
Utrecht
Donderdag 26 maart

Expert Talk - Verdubbel je conversie met user testing

Almelo
Dinsdag 10 maart
Utrecht
Dinsdag 31 maart

Don't miss out!

Ontvang inspiratie, trends, stories, events en veel meer direct in je mailbox..