![](https://www.adwise.nl/static/shared/media/cache/jasmijn-hemersma.c74fa0c6e0f235ad138ff932dc081202.png)
Geïnspireerd geraakt?
Wil je meer weten over een succesvolle inzet van e-mailmarketing? Neem contact met ons op.
Jasmijn Hemersma (Head of E-mail) schreef in samenwerking met Copernica (software voor e-mailmarketing automation) een blog over hoe een e-mailmarketing campagne het ROPO effect inzichtelijk maakt.
De customer journey van je klanten volgen, terwijl ze online zoeken, maar offline aankopen doen. Dat is best ingewikkeld, want hoe krijg je inzicht in deze gegevens? Dit noemen we het ROPO-effect (Research Online, Purchase Offline), want 56% van de aankopen in winkels komen tot stand door een online zoektocht. Deze informatie is belangrijk voor verschillende campagnes. Behaal daarom betere resultaten door de inzichten uit het ROPO-effect in te zetten in je e-mailmarketingstrategie.
In de nieuwste blog van Copernica lees je alles over de ROPO-campagne ingezet in e-mailmarketing door middel van een uitgebreid stappenplan. Ook vind je hier een praktijkvoorbeeld van een succesvolle ROPO-campagne.
Wil je meer weten over een succesvolle inzet van e-mailmarketing? Neem contact met ons op.
Als retailer wordt het steeds lastiger om onderscheidend en winstgevend te blijven. Hoe ga je om met stijgende advertentiekosten? Hoe benut je de potentie van AI? En wat is je optimale kanalenmix? Dat ontdek je tijdens deze Expert Talk.
Brand, Branding en Brandformance zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Maar hoe ziet die ideale balans er in de praktijk uit? En wat levert goede brandformance je concreet op? Dat ontdek je tijdens deze Expert Talk.
Bijna de helft van de mensen in Nederland staat open voor ander werk, maar minder dan één op de acht zoekt actief naar een nieuwe baan. Hoe bereik én overtuig je die groep succesvol om voor jouw organisatie te werken? Dat ontdek je tijdens deze Expert Talk.
Beste Fullservice Digital Agency '24