
Geïnspireerd geraakt?
Wil je meer weten over een succesvolle inzet van e-mailmarketing? Neem contact met ons op.
Jasmijn Hemersma (Head of E-mail) schreef in samenwerking met Copernica (software voor e-mailmarketing automation) een blog over hoe een e-mailmarketing campagne het ROPO effect inzichtelijk maakt.
De customer journey van je klanten volgen, terwijl ze online zoeken, maar offline aankopen doen. Dat is best ingewikkeld, want hoe krijg je inzicht in deze gegevens? Dit noemen we het ROPO-effect (Research Online, Purchase Offline), want 56% van de aankopen in winkels komen tot stand door een online zoektocht. Deze informatie is belangrijk voor verschillende campagnes. Behaal daarom betere resultaten door de inzichten uit het ROPO-effect in te zetten in je e-mailmarketingstrategie.
In de nieuwste blog van Copernica lees je alles over de ROPO-campagne ingezet in e-mailmarketing door middel van een uitgebreid stappenplan. Ook vind je hier een praktijkvoorbeeld van een succesvolle ROPO-campagne.
Wil je meer weten over een succesvolle inzet van e-mailmarketing? Neem contact met ons op.
Een exclusieve sessie voor marketing managers over datagedreven personalisatie, 1st party data, performance en het bouwen aan een AI-ready datastructuur.
Ontdek hoe je data‑gedreven leadgeneratie naar een hoger niveau tilt: strategie, tooling en cases in een exclusieve Small Group Sessie bij Adwise. Schrijf je in voor hands‑on sparring met fellow marketingmanagers.
Hoe neem je strategisch voorsprong in een wereld vol digitale versnelling? Tijdens Next 3 Years in Digital ontdek je de trends en tools die écht impact maken. In oktober 2025 komen we samen in Utrecht voor een exclusieve nieuwe editie, boordevol inspiratie, klantcases en concrete inzichten die je direct kunt toepassen.
Het grootste e-commerce kennisfestival van Nederland. We zijn er niet alleen met een eigen stand, maar verzorgen ook een inspirerende sessie over de toekomst van digital commerce. Kom langs en ontdek hoe wij organisaties helpen innoveren, optimaliseren en groeien in een steeds veranderend digitaal landschap.
Since 2005 – Fullservice Digital Agency - #1 Academy ’25