Haal meer uit je e-mailmarketing met de ROPO campagne

Haal meer uit je e-mailmarketing met de ROPO campagne

Jasmijn Hemersma (Head of E-mail) schreef in samenwerking met Copernica (software voor e-mailmarketing automation) een blog over hoe een e-mailmarketing campagne het ROPO effect inzichtelijk maakt.

De customer journey van je klanten volgen, terwijl ze online zoeken, maar offline aankopen doen. Dat is best ingewikkeld, want hoe krijg je inzicht in deze gegevens? Dit noemen we het ROPO-effect (Research Online, Purchase Offline), want 56% van de aankopen in winkels komen tot stand door een online zoektocht. Deze informatie is belangrijk voor verschillende campagnes. Behaal daarom betere resultaten door de inzichten uit het ROPO-effect in te zetten in je e-mailmarketingstrategie.

Lees het hele artikel

In de nieuwste blog van Copernica lees je alles over de ROPO-campagne ingezet in e-mailmarketing door middel van een uitgebreid stappenplan. Ook vind je hier een praktijkvoorbeeld van een succesvolle ROPO-campagne.

Geïnspireerd geraakt?

Wil je meer weten over een succesvolle inzet van e-mailmarketing? Neem contact met ons op.

Plan een kennismaking

Expert Talks

We delen graag onze kennis met jou.

Expert Talk - awardwinning datacase Heracles

Webinar
Dinsdag 7 april

Expert Talk - Digital commerce in 2025 door de ogen van de consument

Webinar
Dinsdag 14 april

Expert Talk - Succesvol verkopen via marketplaces

Webinar
Donderdag 14 mei

Expert Talk - Data science: met hetzelfde mediabudget 400% meer conversie

Almelo
Dinsdag 2 juni

Don't miss out!

Ontvang inspiratie, trends, stories, events en veel meer direct in je mailbox..