Challenge us
menu

Adwise en gemeente Rijssen-Holten genomineerd voor de Grand Prix Content Marketing Awards

Je bekijkt op dit moment een oudere story. De inhoud hiervan kan verouderd zijn. Bekijk hier onze laatste stories
Grand Prix Content Awards

Samen met de gemeente Rijssen-Holten zijn wij genomineerd voor de Grand Prix Awards, dé awards voor de beste contentmarketing cases van de Benelux! De Grand Prix bestaat uit Awards voor de meest succesvolle strategieën en uit Bekroningen voor uitblinkende producties en specifieke categorieën.

Grand Prix Content Marketing Awards

De Awards zijn een beloning voor organisaties die content structureel, en gericht op de lange termijn, inzetten om bepaalde communicatie-, marketing- of salesdoelstellingen te realiseren. De beste strategieën worden beloond met een gouden, zilveren en bronzen award. Daarbij maken we onderscheid tussen de domeinen B-to-C, B-to-B, B-to-E en 'Not for Profit'. Daarnaast is er een award voor content campagnes, als onderdeel van een langere termijn strategie. De uitgangspunten voor de Awards zijn overzichtelijk: de communicatiedoelstelling, de gekozen middelen en het budgetgerelateerde effect ervan. Daarnaast wordt vernieuwing in de jurering nadrukkelijk gewaardeerd.

Award Not For Profit met #BBTY

Samen met de gemeente Rijssen-Holten zijn wij genomineerd in de categorie ‘Not For Profit’ met de case #BBTY. Een campagne die is opgestart om de gemeente in contact te brengen met jongeren. Een flinke uitdaging, want jongeren bereiken als gemeente is geen “easy thing”. Tijd voor actie dus. Maar hoe? De gemeente Rijssen-Holten creëerde een mysterieuze guerilla campagne. In combinatie met een sterke social media strategie zorgden wij voor het viral effect. Het resultaat? 700% meer reacties dan het beoogde resultaat en meer dan 30% van de jongeren uit de complete gemeente denkt mee over de toekomst van de gemeente. Benieuwd hoe we dit hebben aangepakt en tot welke resultaten het heeft geleid? Check dan de complete case.

In de categorie ‘Not For Profit’ nemen wij het op tegen campagnes van onder andere Sire, de Hartstichting & Philips en Bloedbank Sanquin.

Op 26 november worden de winnaars bekend gemaakt tijdens Grand Prix Content Marketing in Amsterdam.

Benieuwd hoe we jouw merk kunnen laten groeien?

Wij helpen je graag!

Neem contact op
Emerce100 #1-3 Digital agency '21 '22 '23

#1-3 Digital agency '21 '22 '23