Challenge us
menu

Goud en brons tijdens de Dutch Search Awards 2020!

Dutch Search Awards 2020

Gisteravond op 10 december was het dan eindelijk zover, de live-uitzending van de Dutch Search Awards 2020. Hét Nederlandse search-industrie event. Alle cases zijn beoordeeld door de vakjury, bestaande uit 73 onafhankelijke specialisten uit de branche. Adwise maakte kans op negen van de 25 awards die deze avond werden uitgereikt. En met succes! Samen met Kees Smit tuinmeubelen namen we digitaal de gouden award voor Beste SEO lokale campagne in ontvangst. Daar bleef het niet bij, want ook met opdrachtgever Vandentop Tuinhout vielen we in de prijzen en werden we beloond met een bronzen award in de categorie ‘Beste SEO B2C campagne’.

De Dutch Search Awards worden elk jaar uitgereikt om excellentie op het gebied van Search Marketing in Nederland in de spotlights te zetten. Dit jaar was extra speciaal, want de DSA bestaat vijf jaar. Dat betekent ook dat Adwise alweer voor het vijfde jaar op rij in de prijzen is gevallen tijdens het event. We bewezen dit jaar opnieuw onze kwaliteit met maar liefst negen nominaties voor de DSA's 2020. Een belangrijke erkenning waar wij als bureau enorm trots op zijn.

De Dutch Search Awards zag er dit jaar overigens anders uit dan andere jaren: Digitaal via een live-stream. Nu zijn we bij Adwise de moeilijkste niet en maken we er graag zelf een feestje van. We toverden gisteravond onze (Corona-proof) vergaderruimtes om tot feestelijke DSA-ready-ruimtes met hapjes, drankjes en confetti kanonnen, zodat alle klantteams veilig, maar toch samen, de awardshow konden bekijken. We regelden onze vaste host en collega Junior, die vanuit onze HQ iedereen meenam door de avond. Alle vergaderruimtes, de live-stream van de DSA, onze host Junior en alle Adwisers thuis kwamen samen in een live-stream. Zo konden we toch samen met heel Adwise genieten van het event.

De award-winning cases

Case: Kees Smit Tuinmeubelen
Samen met Kees Smit hebben we een Award gewonnen in de categorie ‘Beste SEO lokale campagne’. In deze case zijn onze specialisten aan de slag gegaan met de uitdaging rondom het local pack van Google en het risico daarvan op Kees Smit haar bezoekers. De case bevat een specifieke local SEO strategie waar ingespeeld wordt op deze ontwikkeling. En met succes! Resultaten als 170% meer store visits, 100% meer directe omzet en 283% meer sessies op de website, zijn het bewijs dat deze strategie de investering waard is. 

Ga naar de volledige case

Case: Vandentop
Samen met opdrachtgever Vandentop zijn we beloond met een Bronzen Award in de categorie ‘Beste SEO B2C campagne’. Een mooie waardering voor deze case waarin onze specialisten een SEO- en content-meesterwerk hebben neergezet. De case draait om de succesvolle migratie van twee websites naar het domein vandentop.nl. Het is ons gelukt om alle doelen van de opdrachtgever ruimschoots te behalen. Denk aan 123% meer omzet, 54% meer organisch verkeer en een top positie op een van de zoekwoorden.

Ga naar de volledige case

Wordt jouw vraagstuk een nieuwe award-winning case?

Daag ons uit met jouw challenge.

Challenge us