Interview met CEO Gijs Westerbeek over de internationale ambitie van Adwise

Interview met CEO Gijs Westerbeek over de internationale ambitie van Adwise

Als digital agency is Adwise uitgegroeid tot een toonaangevende partner voor uiteenlopende bedrijven. De missie: bedrijven helpen hun business te verbeteren. Het doel: tot de beste tien ter wereld te behoren. Internationalisatie is dan ook een must, zegt oprichter Gijs Westerbeek: “Ja, we hebben serieuze ambities.”

Samen met Jeroen ter Laak begon Westerbeek in 2005 aan het grote avontuur Adwise. “We waren een van de eersten die op een andere, veel meer integrale manier tegen digitale marketing aankeken. Alles was erop gericht om klanten vooruit te helpen, te laten groeien in hun business.” In de achterliggende jaren is het digitale speelveld complexer en groter geworden. Adwise heeft zich daarop voortdurend weten aan te passen. Met een team van honderd mensen worden vanuit de creatieve hotspot De Nieuwe Garage aan de rand van Almelo bedrijven en organisaties geholpen om in dat speelveld te excelleren. De totaalaanpak, het brede overzicht op dat speelveld, maakt dat Adwise als een spits kan scoren. Westerbeek: “De impact van digitaal is veel groter geworden. Dan moet je er zelf natuurlijk ook voor zorgen dat je nieuwe dingen adopteert. Daarom zijn we sneller dan onze klanten en kunnen we als Adwise zelf het goede voorbeeld geven.”

Lees het complete artikel in de digitale versie van het Twentse Ondernemers Magazine (TOM), pagina 44 en 45. 

Heb je vragen of wil je meer weten?

Wij helpen je graag verder.

  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
    naam@bedrijf.nl
  •  *
    012-3456789
  • Wij hechten grote waarde aan jouw privacy en gaan uiterst zorgvuldig met je gegevens om. Met het versturen van je gegevens ga je akkoord met de behandeling van je gegevens volgens ons  privacy statement .

Don't miss out!

Ontvang inspiratie, trends, stories, events en veel meer direct in je mailbox.