Challenge us
menu

Adwise wint ook in 2020 een European Search Award!

Je bekijkt op dit moment een oudere story. De inhoud hiervan kan verouderd zijn. Bekijk hier onze laatste stories
Adwise sleept één European Search Awards in de wacht

Adwise wint opnieuw een internationale award tijdens de European Search Awards 2020. De ESA is een jaarlijkse awardshow gericht op excellente prestaties op het gebied van SEO, PPC, Digital en Content. We zijn super trots dat we dit jaar, samen met opdrachtgever Kees Smit Tuinmeubelen, een award in ontvangst mogen nemen in de categorie ‘Best Use of Social Media in a Search Campaign’.

35 commercials voor Kees Smit Tuinmeubelen

Kees Smit Tuinmeubelen is de onbetwiste marktleider in tuinmeubelen. In samenwerking met het video- en marketingteam van Kees Smit Tuinmeubelen hebben we een campagne opgezet met optimale focus op segmentatie en gepersonaliseerde targeting, gericht op specifieke posities van de klant/lead in de customer journey. Voor verschillende groepen zijn maar liefst 35 verschillende commercials ontwikkeld, wat resulteerde in 83% hogere ad recall en een ROAS van 297% gemeten met slimme trackingpixels. Klik hier voor meer informatie over deze winnende case.

"De Hypergesegmenteerde videostrategie voor online video heeft gezorgd voor een aanzienlijke business impact op brand metrics en daadwerkelijke gerealiseerde online en offline omzet, we zijn nu overtuigd van online video als een integraal onderdeel van onze marketingmix".Rene Nijmeijer, Marketing manager Kees Smit Tuinmeubelen

Andere nominaties voor Adwise

We stonden dit jaar niet alleen met Kees Smit in de finale van de European Search Awards. Ook met Qredits werden we genomineerd in de categorieen ‘Best Use of Search in Finance’ en ‘best Use of Search in Non-Profit’. Daarnaast maakten we met Heracles Almelo kans op een award in de categorie ‘Best Use of Social Media in a Search Campaign’. De rode draad van deze genomineerde cases is de slimme inzet van data science binnen search campagnes. Stuk voor stuk geweldige nominaties, waar wij als Adwise enorm trots op zijn.

European Search Awards

Ieder jaar worden de European Search Awards uitgereikt aan de campagnes en teams met excellentie prestaties binnen SEO, PPC, Digital en Content in Europa. Ook andere jaren maakten wij deel uit van de ESA shortlist en mochten wij het podium op om verschillende awards in ontvangst nemen.

2019 | European Search Awards

  • Award: Best local campaign met opdrachtgever United Retail
  • Award: Best use of data met opdrachtgever United Retail
  • Award: Best mobile campaign met opdrachtgever Kees Smit Tuinmeubelen 
  • Nominatie in ‘best local campaign’ met opdrachtgever United Retail
  • Nominatie in ‘best low budget campaign’ met opdrachtgever FixjeiPhone
  • Nominatie in ‘best SEO campaign’ met opdrachtgever FixjeiPhone
  • Nominatie in ‘best use of data’ met opdrachtgever Kees Smit Tuinmeubelen
  • Nominatie in ‘best mobile campaign’ met opdrachtgever Kees Smit Tuinmeubelen
  • Nominatie in ‘best PPC agency large’ als agency

 

2018 | European Search Awards

  • Nominatie in ‘best mobile campaign’ met opdrachtgever Kees Smit Tuinmeubelen
  • Nominatie als agency in ‘best PPC agency’

Klik hier voor meer informatie over de European Search Awards.

Elke winnende award is voor Adwise bijzonder, omdat het bewijst dat we onze opdrachtgever(s) op een beslissende voorsprong hebben gezet - altijd met een innovatieve uitvoering van marketing en technologie. Marketing innovatie-as-a-service is één van onze pijlers, waarmee wij concurrentievoordeel behalen voor opdrachtgevers. Ben je benieuwd hoe wij jouw organisatie kunnen innoveren op het gebied van digital marketing? Plan dan hieronder vrijblijvend een kennismaking in. 

Adwise wint opnieuw een internationale award tijdens de European Search Awards 2020. De ESA is een jaarlijkse awardshow gericht op excellente prestaties op het gebied van SEO, PPC, Digital en Content. We zijn super trots dat we dit jaar, samen met opdrachtgever Kees Smit Tuinmeubelen, een award in ontvangst mogen nemen in de categorie ‘Best Use of Social Media in a Search Campaign’.

35 commercials voor Kees Smit Tuinmeubelen

Kees Smit Tuinmeubelen is de onbetwiste marktleider in tuinmeubelen. In samenwerking met het video- en marketingteam van Kees Smit Tuinmeubelen hebben we een campagne opgezet met optimale focus op segmentatie en gepersonaliseerde targeting, gericht op specifieke posities van de klant/lead in de customer journey. Voor verschillende groepen zijn maar liefst 35 verschillende commercials ontwikkeld, wat resulteerde in 83% hogere ad recall en een ROAS van 297% gemeten met slimme trackingpixels. Klik hier voor meer informatie over deze winnende case.

"De Hypergesegmenteerde videostrategie voor online video heeft gezorgd voor een aanzienlijke business impact op brand metrics en daadwerkelijke gerealiseerde online en offline omzet, we zijn nu overtuigd van online video als een integraal onderdeel van onze marketingmix".Rene Nijmeijer, Marketing manager Kees Smit Tuinmeubelen

Andere nominaties voor Adwise

We stonden dit jaar niet alleen met Kees Smit in de finale van de European Search Awards. Ook met Qredits werden we genomineerd in de categorieen ‘Best Use of Search in Finance’ en ‘best Use of Search in Non-Profit’. Daarnaast maakten we met Heracles Almelo kans op een award in de categorie ‘Best Use of Social Media in a Search Campaign’. De rode draad van deze genomineerde cases is de slimme inzet van data science binnen search campagnes. Stuk voor stuk geweldige nominaties, waar wij als Adwise enorm trots op zijn.

European Search Awards

Ieder jaar worden de European Search Awards uitgereikt aan de campagnes en teams met excellentie prestaties binnen SEO, PPC, Digital en Content in Europa. Ook andere jaren maakten wij deel uit van de ESA shortlist en mochten wij het podium op om verschillende awards in ontvangst nemen.

2019 | European Search Awards

  • Award: Best local campaign met opdrachtgever United Retail
  • Award: Best use of data met opdrachtgever United Retail
  • Award: Best mobile campaign met opdrachtgever Kees Smit Tuinmeubelen 
  • Nominatie in ‘best local campaign’ met opdrachtgever United Retail
  • Nominatie in ‘best low budget campaign’ met opdrachtgever FixjeiPhone
  • Nominatie in ‘best SEO campaign’ met opdrachtgever FixjeiPhone
  • Nominatie in ‘best use of data’ met opdrachtgever Kees Smit Tuinmeubelen
  • Nominatie in ‘best mobile campaign’ met opdrachtgever Kees Smit Tuinmeubelen
  • Nominatie in ‘best PPC agency large’ als agency

 

2018 | European Search Awards

  • Nominatie in ‘best mobile campaign’ met opdrachtgever Kees Smit Tuinmeubelen
  • Nominatie als agency in ‘best PPC agency’

Klik hier voor meer informatie over de European Search Awards.

Elke winnende award is voor Adwise bijzonder, omdat het bewijst dat we onze opdrachtgever(s) op een beslissende voorsprong hebben gezet - altijd met een innovatieve uitvoering van marketing en technologie. Marketing innovatie-as-a-service is één van onze pijlers, waarmee wij concurrentievoordeel behalen voor opdrachtgevers. Ben je benieuwd hoe wij jouw organisatie kunnen innoveren op het gebied van digital marketing? Plan dan hieronder vrijblijvend een kennismaking in. 

Wordt jouw vraagstuk een nieuwe award winning case?

Spar vrijblijvend met een consultant of specialist. We delen onze expertise graag met je!

Plan een kennismaking
Emerce100 #1-3 Digital agency '21 '22 '23

#1-3 Digital agency '21 '22 '23