Challenge us
menu

Adwise voor het vierde jaar op rij genomineerd voor de Google Premier Partner Awards

Je bekijkt op dit moment een oudere story. De inhoud hiervan kan verouderd zijn. Bekijk hier onze laatste stories
Adwise genomineerd voor Google Premier Partner Awards 2019

Films hebben Oscars, Muziek heeft de Grammy’s en het internet heeft de Google Premier Partner Awards. Voor het vierde jaar op rij is Adwise genomineerd voor de prestigieuze Google Premier Partner Awards, gehost door Google. De Premier Partner Awards zijn in het leven geroepen om innovatie in digital marketing te eren op het gebied van Search, Mobile, Video, Display, Shopping en Growing Business Online. De nominaties zijn een erkenning voor de prestaties van de beste digital marketing bureaus in heel Europa, het Midden-Oosten en Noord-Afrika (EMEA).

Video Excellence met Kees Smit Tuinmeubelen

Samen met Kees Smit Tuinmeubelen heeft Adwise een nominatie in de categorie Video Excellence ontvangen. Kees Smit Tuinmeubelen is een innovatieve e-commerce speler die haar marktleiderspositie wil verstevigen. Door een data-driven marketingstrategie spelen we optimaal in op belangrijke touchpoints tussen de consument en Kees Smit Tuinmeubelen. Video advertising is één van de onderdelen uit deze strategie. Om video advertising zo effectief mogelijk in te zetten hebben we een dynamische campagne ontwikkelt waarbij de content is afgestemd op de demografie en interesse van de doelgroep. Middels een slim productieformat zijn er meer dan 40 video’s gecreëerd.

Zo krijgt een 65+er andere personen in een commercial te zien dan een 25 jarige. Daarnaast wordt de content afgestemd op de levenssituatie. Gaat iemand verhuizen? Dan krijgt deze persoon een andere boodschap te zien dan iemand die een tuinset aanschaft omdat deze toe is aan variatie. De technologie maakt het mogelijk om de inhoud te personaliseren op basis van beschikbare data. Dit resulteerde zelfs in een hogere ROAS dan search campagnes. Iets wat aantoont dat deze gesegmenteerde strategie uiterst effectief is. 

Gijs Westerbeek, CEO van Adwise: ‘Het is gaaf om te zien dat ons digitale vakmanschap internationaal zo goed gewaardeerd wordt. En de synergie die ontstaat door co-creatie tussen het in-house team van Kees Smit Tuinmeubelen en Adwise leidt tot unieke resultaten. Ik ben ontzettend trots op de bijzondere samenwerking met Kees Smit Tuinmeubelen en iedereen die hier aan bijgedragen heeft.’

Op 1 oktober worden de winnaars bekend gemaakt tijdens het Google Premier Partner Awards event in Dublin. Meer informatie is te lezen op de officiële website: https://premierpartnerawards.withgoogle.com/intl/en-GB_ALL/finalists

Benieuwd welke kansen er voor jou liggen binnen digital?

Wij helpen je graag verder.

Don't miss out!

Ontvang inspiratie, trends, stories, events en veel meer direct in je mailbox..

Emerce100 Beste Fullservice Digital Agency '24

Beste Fullservice Digital Agency '24