Challenge us
menu

Adwise sluit zich aan bij branchevereniging IAB Nederland (VIA)

Je bekijkt op dit moment een oudere story. De inhoud hiervan kan verouderd zijn. Bekijk hier onze laatste stories
Adwise sluit zich aan bij branchevereniging IAB Nederland (VIA)

Een paar weken geleden hebben wij ons aangesloten bij IAB Nederland, een onafhankelijke branchevereniging in digital advertising en marketinginnovatie. Een vereniging die draait om nieuwe inzichten, het delen van kennis en een netwerk van vakgenoten. Het doel is om samen te kijken naar de ontwikkelingen en trends in de markt en het digitale landschap naar een hoger niveau te tillen. Het geeft ons de kans om een stempel te drukken op de groei van de digitale markt.

Over IAB Nederland (VIA)

IAB Nederland biedt een platform voor zeker 200 adverteerders, mediabureaus, publishers, technologieleveranciers en creatieve bureaus. Ze staan voor: ‘duurzame groei van het digitale marketingecosysteem’. Als vereniging streven ze ernaar om met elkaar te bouwen een een omgeving waarin iedereen van elkaar kan leren, groeien en daarbinnen staat onderling vertrouwen en begrip voorop. 

De vereniging bestaat uit negen verschillende taskforces, de kern van de organisatie. Iedere taskforce werkt aan eigen doelstellingen. Een taskforce is een omgeving waarin we kunnen groeien door zowel kennis te delen als kennis te halen.

 

 

Adwise en IAB Nederland

IAB Nederland geeft ons de mogelijkheid om samen met de slimste mensen van andere grote organisaties te connecten. Samen gaan we kijken naar innovatieve manieren om voorop te blijven lopen in digital. Onze deelname zorgt er ook voor dat alle Adwisers toegang hebben tot de meest interessante events. Kennisdeling en groei staan bij ons voorop en sluiten daarom naadloos aan bij de mogelijkheden van IAB Nederland.

Adwise sluit zich aan bij IAB omdat wij geloven dat het delen van kennis essentieel is om te kunnen groeien. Samen kunnen we slimme innovaties en creatieve oplossingen bedenken om zo de digitale wereld in beweging te zetten.“ Pauline van Miert, Lead Display / Social Advertising bij Adwise.

We gaan deelnemen aan verschillende taskforces. Onze deelname zorgt ervoor dat we kunnen sparren met vakgenoten over slimme en innovatieve ideeën. Deze aansluiting met gelijkgestemden zorgt ervoor dat we uitgedaagd worden om zaken vanuit verschillende hoeken te bekijken, maar ook om verder kijken dan wat we nu doen. Uiteraard is dit ook de plek waar we kennis opdoen en delen. We zien dit als een mooie stap om ons als bedrijf, alle specialisten en alle leden van IAB Nederland op voorsprong te zetten.

Benieuwd hoe wij jouw organisatie op voorsprong kunnen zetten?

Plan een gratis sparsessie met Thijs Wolbers, Director Quality & Innovation.

Sparsessie aanvragen

Don't miss out!

Ontvang inspiratie, trends, stories, events en veel meer direct in je mailbox..

Emerce100 #1-3 Digital agency '21 '22 '23

#1-3 Digital agency '21 '22 '23