Adwise sleept drie European Search Awards in de wacht

Adwise sleept drie European Search Awards in de wacht

De European Search Awards zetten excellentie in SEO, PPC, Digital & Content in Europa in de spotlights. Adwise was dit jaar genomineerd voor hun werk met United Retail, FixjeiPhone en Kees Smit Tuinmeubelen. Van de zes nominaties wist Adwise maar liefst drie in de wacht te slepen!

Best local campaign

In de categorie best local campaign heeft Adwise een award gewonnen voor de lokale advertising strategie van United Retail (de franchiseorganisatie die de formules Electro World en Witgoed Specialist exploiteert). Adwise creerde een slimme lokale strategie om meer winkelbezoeken voor 320 franchisenemers te realiseren. Dit resulteerde in een totaaloplossing met een grote positieve impact voor alle franchisen.

Best use of Data

Naast de case van United Retail, heeft Adwise maar liefst twee awards gewonnen met cases van Kees Smit Tuinmeubelen. De eerste van de twee awards was in de categorie best use of data. In deze case is op innovatieve wijze data afkomstig uit winkels ingezet om online campagnes te optimaliseren. Adwise creerde zo een optimale omnichannel beleving.

Beste mobile campaign

De laatste award was in de categorie best mobile campaign en hangt nauw samen met de andere case van Kees Smit Tuinmeubelen. Adwise crerde voor Kees Smit Tuinmeubelen de online-campagnes op basis van de verzamelde data. Adwise creerde zo een optimale omnichannel beleving.

Wordt jouw vraagstuk een nieuwe award winning case?

Spar vrijblijvend met een internetmarketing adviseur of specialist. We delen onze expertise graag met je!

Plan een kennismaking