Challenge us
menu

Adwise en edding 4 keer genomineerd voor de European Content Awards 2021

Je bekijkt op dit moment een oudere story. De inhoud hiervan kan verouderd zijn. Bekijk hier onze laatste stories
European Content Awards

We zijn trots dat we ook dit jaar weer kans maken op maar liefst vier internationale European Content Awards! Samen met edding zijn we genomineerd in vier verschillende categorieën met de ‘Keep Distance, Stay Connected’ case.

✓ B2C content campaign of the year
✓ Integrated content campaign of the year
✓ Social media content campaign of the year
✓ Crisis response content campaign of the year

De Keep Distance, Stay Connected campagne

Samen met edding zijn we dit jaar genomineerd in vier verschillende categorieën met de Keep Distance, Stay Connected campagne. Een feel-good activatie campagne voor verbondenheid in tijden van social distancing, want laten we juist in tijden van corona niet vergeten om met elkaar in contact te blijven. Maar hoe? Samen met edding hebben we Nederlanders geactiveerd om, door middel van een raamtekening, een positieve boodschap over te brengen op de directe omgeving. Het resultaat van deze campagne? Alle krijt markersets waren binnen 20 minuten uitverkocht, we bereikten meer dan een miljoen mensen via social media, 500 mensen deelden zichtbaar creaties met onze hashtag en de omzet steeg met 176%. Het belangrijkste resultaat van deze campagne was uiteindelijk het stukje verbondenheid. Honderden mensen hebben een positieve boodschap overgebracht op hun directe omgeving, terwijl we - letterlijk - verder van elkaar afstonden dan ooit. 

Benieuwd naar de hele case? Klik hier.

De European Content Awards

De European Content Awards zijn een begrip in de content wereld en bekronen bureaus en teams door heel Europa. De awards worden uitgereikt aan het meest kwalitatieve en waardevolle werk binnen contentmarketing. Waar de jury (bestaande uit Europese digital marketing experts) de cases op beoordeelt, is of de content mensen raakt, aantrekt, informeert, boeit en vasthoudt om vervolgens succesvol verkeer en winst te genereren.

Vorig jaar reisden we af naar Krakau en namen we de ‘Charity Content Campaign of the Year’ award in ontvangst. Dit jaar nemen wij het 18 maart op tegen onze internationale concullega’s tijdens de virtuele uitzending en worden de 31 awards uitgereikt. Wij houden jullie op de hoogte!

Meer weten over het activeren van jouw doelgroep?

Marieke Bakker, Head of Brand & Experience, helpt je graag!

Neem contact op
Emerce100 #1-3 Digital agency '21 '22 '23

#1-3 Digital agency '21 '22 '23