Gasten: Ronald ter Braak, Head of Brand & Activation en Stefan Koetsier, Creative
Hosts: Jeroen Roozendaal, Daan Loohuis (Head of Strategy)
Creativiteit staat onder ongekende druk. Terwijl AI in razend tempo nieuwe mogelijkheden opent, schuift de creatieve lat tegelijk omhoog. Wat betekent branding nog als beelden, concepten en zelfs doelgroepen synthetisch worden? En hoe blijf je als merk herkenbaar in een wereld waarin elke prompt een complete campagne kan opleveren?
In deze DeepDive onderzoeken we de nieuwe realiteit van creativiteit in tijden van AI. We verkennen hoe workflows veranderen, welke tools het creatieve speelveld herschrijven en hoe synthetische content én synthetische doelgroepen de komende jaren een radicale verschuiving veroorzaken. Samen met Ronald ter Braak (Head of Brand & Activation) en Stefan Koetsier (Creative) duiken we in de kansen, risico’s en fundamentele vragen die deze nieuwe creatieve revolutie met zich meebrengt. Kortom: een DeepDive in de toekomst van creativiteit; sneller, slimmer en volledig opnieuw uit te vinden.Abonneer direct op jouw favoriete platform en mis nooit meer een nieuwe aflevering.
Heb je tips, ideeën voor onderwerpen of wil je gewoon reageren? Laat het ons weten via podcast@adwise.nl.
Since 2005 – Fullservice Digital Agency - #1 Academy ’25