Gasten: Niels Hobert, Account Director en Eline de Valk, Marketing Automation & UX/CRO specialist
Hosts: Jeroen Roozendaal, Daan Loohuis (Head of Strategy)
B2B-marketing verandert sneller dan veel organisaties kunnen bijbenen. De traditionele funnel kraakt, DMU’s worden complexer en leadgeneratie voelt steeds vaker als schieten met hagel. In deze DeepDive duiken we in de volgende evolutie van Signal Based Marketing; de datagedreven aanpak waarmee je niet langer zendt, maar precies op het juiste moment de juiste persoon weet te raken.
Samen met Niels Hobert (Account Director) en Eline de Valk (Marketing Automation Specialist) ontdekken we hoe signalen de kloof tussen marketing en sales verkleinen, waarom slechts 5 procent van de markt actief zoekt en hoe je die andere 95 procent tóch in beweging krijgt. We bespreken hoe je intentiedata verzamelt, hyperpersonalisatie toepast zonder creepy te worden, en welke systemen nodig zijn om dit op schaal te doen. Kortom: een Deep Dive in de toekomst van B2B, slimmer, persoonlijker en messcherp getimed.Abonneer direct op jouw favoriete platform en mis nooit meer een nieuwe aflevering.
Heb je tips, ideeën voor onderwerpen of wil je gewoon reageren? Laat het ons weten via podcast@adwise.nl.
Since 2005 – Fullservice Digital Agency - #1 Academy ’25