In DeepDive #66 spraken we over brand versus performance. Vandaag zetten we de volgende stap: hoe breng je dat in de praktijk? Hoe vertaal je je merk naar slimme targeting in de funnel, mediaplanning rondom piekmomenten zoals Black Friday en kerst, en wat is de rol van short-form en organische content? Deze keer gaan we dieper in op Brandformance in actie, waarbij we natuurlijk ook kijken naar de juiste metrics om campagnes te optimaliseren én het effect op de bottom line zichtbaar te maken. En daarvoor zit bij ons aan tafel Pauline Prijs, Head of Programmatic en Paid Social bij Adwise.
Gast: Pauline Prijs, Head of Programmatic en Paid Social
Hosts: Jeroen Roozendaal, Daan Loohuis (Head of Strategy)
Heb je tips, ideeën voor onderwerpen of wil je gewoon reageren? Laat het ons weten via podcast@adwise.nl.
Volg ons op Twitter voor de laatste updates
https://twitter.com/adwise_bv
https://twitter.com/inderooz
Op een iPhone of iPad is de Podcasts-app standaard geïnstalleerd, op een Android toestel kun je de Google Podcast-app downloaden via de Play Store. Hierin kun je zoeken naar podcasts, je abonneren en afleveringen direct afspelen. Kom je op het internet een iTunes-link naar een podcast tegen, dan wordt deze direct in de Podcasts-app geopend. Ook op Macs en pc's zijn podcasts te vinden in iTunes.
Since 2005 – Fullservice Digital Agency - #1 Academy ’25