Nieuwsgierig geworden naar hoe Brandformance jouw organisatie vooruit helpt?
Wij helpen je graag verder.
Pauline Prijs, Head of Programmatic en Paid Social bij Adwise.
Gast: Pauline Prijs, Head of Programmatic en Paid Social
Hosts: Jeroen Roozendaal, Daan Loohuis (Head of Strategy)
In DeepDive #66 spraken we over brand versus performance. Vandaag zetten we de volgende stap: hoe breng je dat in de praktijk? Hoe vertaal je je merk naar slimme targeting in de funnel, mediaplanning rondom piekmomenten zoals Black Friday en kerst, en wat is de rol van short-form en organische content?
Deze keer gaan we dieper in op Brandformance in actie, waarbij we natuurlijk ook kijken naar de juiste metrics om campagnes te optimaliseren én het effect op de bottom line zichtbaar te maken. En daarvoor zit bij ons aan tafel Pauline Prijs, Head of Programmatic en Paid Social bij Adwise.Abonneer direct op jouw favoriete platform en mis nooit meer een nieuwe aflevering.
Heb je tips, ideeën voor onderwerpen of wil je gewoon reageren? Laat het ons weten via podcast@adwise.nl.
Pauline Prijs, Head of Programmatic en Paid Social bij Adwise.
Since 2005 – Fullservice Digital Agency - #1 Academy ’25