Challenge us
menu

#75: De toekomst van marketing attributie met Billy Grace

Gast: Mitch Voskuilen, Co founder & CEO bij Billy Grace
Hosts: Jeroen Roozendaal, Daan Loohuis (Head of Strategy)

Het bekende gezegde ‘De helft van je marketingbudget is weggegooid, je weet alleen niet welke helft’ lijkt achterhaald in een tijd vol data en analytics. Toch blijft het attribueren van marketinginspanningen een enorme uitdaging. Welke kanalen leveren nu écht waarde en resultaat onder de streep? Hoe zorg je voor een eerlijke verdeling van je budgetten? En vooral: hoe blijf je hierin voorop lopen in een wereld waarin privacy en technologie razendsnel veranderen?

Daarvoor zit bij ons aan tafel Mitch Voskuilen, Co founder & CEO bij de AI-marketing startup Billy Grace.

Shownotes

 

Bekijk of beluister deze aflevering

Abonneer direct op jouw favoriete platform en mis nooit meer een nieuwe aflevering.

Spotify
YouTube Music
YouTube
Apple Podcast

 

Tips of reageren?

Heb je tips, ideeën voor onderwerpen of wil je gewoon reageren? Laat het ons weten via podcast@adwise.nl.

#75: De toekomst van marketing attributie met Billy Grace

Nieuwsgierig geworden naar wat echt werkt in marketingattributie?

Wij helpen je graag verder.

Christiaan Dollen, Head of Data & Intelligence / Senior Data Consultant bij Adwise.

Challenge us

Don't miss out!

Ontvang inspiratie, trends, stories, events en veel meer direct in je mailbox..

Emerce100 Beste Fullservice Digital Agency '24 beste opleider 2025'

Fullservice Digital Agency - #1 Academy ’25

Since 2005 – Fullservice Digital Agency - #1 Academy ’25