Elke marketeer wil de doelgroep bereiken met zeer gerichte informatie, acties en commercials. Zeker wanneer het effect hiervan goed meetbaar is en de content centraal en realtime te beheersen. Internet narrowcasting maakt dit mogelijk.
Narrowcasting is een methode om zeer specifieke content aan te bieden op door jou gekozen locaties aan een zelfgekozen doelgroep. Op die manier is het mogelijk de doelgroep persoonlijk aan te spreken. Schermen met speciale aanbiedingen in al jouw winkels, berichten aan het personeel in alle vestigingen, de mogelijkheden zijn divers.
Het spreekt eigenlijk voor zich, maar het succes van een narrowcasting systeem is afhankelijk van de kwaliteit van de inhoud. Informatie moet op een pakkende manier gepresenteerd worden. Een combinatie van diverse stijlmiddelen werkt vaak het meest effectief. Je kunt daarbij denken aan bijvoorbeeld visuals, bumpers, animaties of nieuwsberichten.
Adwise heeft alle kennis in huis om narrowcasting om te zetten in een voor jouw organisatie succesvol marketinginstrument. Neem contact met ons op voor een vrijblijvend advies van één van onze vakspecialisten.
Beste Fullservice Digital Agency '24