E-mailmarketing

There is no channel where you can personalize, automate, test and optimize like email.

E-mailmarketing

There is no channel where you can personalize, automate, test and optimize like email.

E-mailmarketing met impact

Relevantie, personalisatie, segmentatie en automatisering.

Wist je dat 94% van de Nederlanders is ingeschreven voor nieuwsbrieven? En dat 83% van de consumenten email als communicatie prefereert met bedrijven? E-mail staat niet voor niets al jaren in de top 3 digitale marketingkanalen. Het is het ideale kanaal om, al dan niet geautomatiseerd, in te spelen op de behoeftes van je doelgroep. Een kanaal om zeker niet links te laten liggen! De behoeftes van de ontvanger worden steeds groter, waardoor de one-size-fits-all bulk mails niet meer werken.

De focus is verschoven naar relevantie, personalisatie, segmentatie en automatisering. Mooie ontwikkelingen zoals Artificial Intelligence, Machine Learning en interactieve elementen verrijken het e-mail landschap. Er is steeds meer mogelijk! Om je concurrent voor te blijven is het tijd om je e-mailmarketing naar het volgende niveau te tillen.

We helpen je graag verder Neem contact op

Dilemma's

in E-mailmarketing.

Dilemma's

in E-mailmarketing.

Hoe laat ik mijn database groeien met kwalitatieve nieuwsbriefinschrijvers?
Challenge us

Dilemma's

in E-mailmarketing.

Dilemma's

in E-mailmarketing.

Hoe verstuur ik content die écht relevant is voor mijn ontvangers?
Challenge us

Dilemma's

in E-mailmarketing.

Dilemma's

in E-mailmarketing.

Uit welke automatische e-mailcampagnes haal ik het meeste rendement?
Challenge us

Meer rendement uit jouw e-mailcampagnes

Van het genereren van kwalitatieve leads tot het verrijken van profielen.

Een nieuwsbrief wordt gemiddeld 8 seconden gezien. In die korte tijd dien jij je boodschap goed over te brengen. Onze ervaren specialisten weten als geen ander hoe (nog) meer rendement te halen uit jouw e-mailcampagnes. Dit gaat overigens verder dan alleen het versturen van nieuwsbrieven. Wij helpen je om e-mail (al dan niet geautomatiseerd) in te zetten als middel voor het stimuleren van herhaalaankopen, het verhogen van loyaliteit, het genereren van kwalitatieve leads, het verrijken van profielen, het bieden van aftersales, de heractivatie van inactieve klanten, etc. Van strategie tot campagne-ontwerp en technische uitvoering helpen wij jou verder.

Om een nieuwsbriefinschrijver maximaal te laten renderen moet je content bieden die écht interessant is. Denk hierbij aan hypergepersonaliseerde e-mails met aanbiedingen afgestemd op de individuele ontvanger óf het inzetten van creatieve content zoals een aftelklok, een slider of zelfs een spel in je mail! De mogelijkheden zijn eindeloos. Voor je gehele customer journey kun je e-mailmarketing succesvol inzetten. Enthousiast geworden? We helpen je graag je e-mailmarketing naar het volgende niveau te trekken!

E-mailmarketing checklist:

Zo verstuur je een foutloze email.

Fouten in je e-mails voorkomen? Met deze checklist zorg je ervoor dat je nieuwsbrieven en campagnes perfect ingesteld staan voor verzending.

Download

de checklist hier.

  •  *
  •  *

Email specialists

Onze e-mail denkers en doeners.

Jasmijn Hemersma Head of Email / Senior Email Consultant
Elke Eijsink Email & Content Marketeer
Michel Wester Digital Marketeer
Evelien Knippers Account Director
Rick ten Voorde Advertising & Digital Marketeer
Marloes de Jong Accountmanager
Angelique Prenger Digital Marketeer

Partners

Samen komen we verder.

Spotler
Copernica
Clang
Active Campaign

Heb je vragen of wil je meer weten?

We helpen je graag verder.

  •  *
  •  *
  •  *
    naam@bedrijf.nl
  •  *
    012-3456789
  •  *
  • Wij hechten grote waarde aan jouw privacy en gaan uiterst zorgvuldig met je gegevens om. Met het versturen van je gegevens ga je akkoord met de behandeling van je gegevens volgens ons  privacy statement .

Expert Talks

We delen graag onze kennis met jou.

Expert Talk - Biedt jouw IT-structuur nog voldoende groeiruimte?

Webinar
Dinsdag 29 september

Expert Talk - Kabouters bestaan | De waarde en waarheid van creativiteit

Webinar
Dinsdag 6 oktober

Expert Talk - Digital maturity model: zo word je een digital master

Webinar
Dinsdag 13 oktober

Expert Talk - Data science: met hetzelfde mediabudget 400% meer conversie

Webinar
Dinsdag 20 oktober