Challenge us
menu

Conversie optimalisatie

Haal meer rendement uit je bezoekers.

Conversie optimalisatie

Haal meer rendement uit je bezoekers.

Conversie optimalisatie betaalt zich terug

Maak van 1 euro 100 euro.

Je investeert volop in traffic. Maar wat doen je bezoekers daarna op je website? Gaan zij over tot actie of haken zij af? Grote kans dat je website elke dag opnieuw omzet lekt, maar je weet niet waar. Je past het een en ander aan, maar is het een verbetering?

Levert een aanpassing in het vereenvoudigen van het bestelproces bijvoorbeeld meer aankopen op? Of werkt een bepaalde kleur of tekst binnen je website beter dan een andere?

Door structureel te meten, optimaliseren en analyseren is het mogelijk om het conversiepercentage binnen je website te verhogen. Oftewel: conversie optimalisatie. 

Elke euro die je investeert in CRO levert gemiddeld 100 euro op. Elk obstakel dat je wegneemt, levert vanaf dat moment elke dag omzet op. Werk je in digital, dan is het niet de vraag óf je CRO inzet maar, wanneer je begint.

Met specialisten in alle disciplines van conversie optimalisatie, een eigen UX Lab midden in ons hoofdkantoor en de beste soft- en hardware op CRO gebied, hebben we de beste faciliteiten in huis. Dit resulteert in honderden tevreden klanten die de samenwerking met Adwise met het cijfer 9.3 bekronen.

Kennismaken met onze mensen en faciliteiten? Neem contact op.

Onze werkwijze

Conversie optimalisatie is geen product maar een proces.

1. KPI's & meetplan

Succes staat of valt met het meten van en bijsturen op de juiste KPI's. We starten met het bepalen en meetbaar maken van deze KPI's.

2. Obstakels vinden

Waar haken bezoekers af en waarom? We zetten onze complete toolkit (data, UX, psychologie) in om snel obstakels te vinden en op te lossen.

3. Prioriteren (PIE model)

We vinden zoveel obstakels, waar te beginnen? Het PIE-model helpt om deze obstakels snel en in de juiste volgorde op te lossen.

4. Oplossing vormgeven

De ene keer een wireframe, de andere keer een design, tekstaanpassing of nieuwe techniek. We geven de oplossing vorm op de best passende manier.

5. A/B Testen en/of doorvoeren

Gelijk doorvoeren of eerst A/B-testen? Met behulp van onze kennis en tools bepalen we de beste methode per hypothese en voeren deze uit.

Hoeveel omzet laat jij liggen?

Vraag nu de potentiescan aan.

  •  *
  •  *
    naam@bedrijf.nl
  • 012-3456789
  • Wij hechten grote waarde aan jouw privacy en gaan uiterst zorgvuldig met je gegevens om. Met het versturen van je gegevens ga je akkoord met de behandeling van je gegevens volgens ons  privacy statement .


Veelgestelde vragen

Over conversie-optimalisatie.

Welke tools gebruiken jullie?

We kennen vrijwel alle tools in de markt en kijken altijd wat het best bij onze klant aansluit. De beste ervaringen hebben wij met een combinatie van Google Optimize, Google Analytics, Hotjar en Trello. In combinatie met user tests, digitaal of in ons eigen UX lab.

Hoeveel kost een CRO-traject?

Het budget dat we hebben, bepaalt hoe snel we kunnen gaan. De uren die we maandelijks ter beschikking hebben, besteden we aan onderzoek, analyse, hypotheses opstellen, prioriteren en A/B-testen. Een CRO-traject kan starten vanaf €1.000,- per maand.

Hoe lang duurt een CRO-traject?

Je bent nooit klaar met het verbeteren van je website. Maar we beginnen vrijwel altijd met een traject voor een jaar waarbij we maandelijks evalueren. Na een jaar zijn de gevolgen van het CRO-traject goed zichtbaar. Daarna bepalen we in welke vorm en intensiteit we verder gaan.

Hoeveel A/B-tests doen jullie?

Dat hangt heel erg af van het aantal bezoekers en de doelen die je hebt als klant. Soms A/B-testen we wekelijks, soms ook niet. Het is een prachtig middel, maar alleen onder de juiste voorwaarden. Jou helpen met het behalen van je KPI's vinden we vele malen belangrijker. 

Conversie optimalisatie specialisten

De mensen bepalen het succes.

Martijn Takens Data & CRO Marketeer
Marten Kracht Digital Strategist & UX Marketeer
Angelique Prenger Digital Marketeer
Tom de Haas Head of UX & CRO / Senior UX & CRO consultant
Edwin Vroonland Visual Designer
Arnold Maskat Digital Strategist
Jolanda Grutter Digital Creative

Vragen over conversie optimalisatie?

We helpen je graag verder.

Neem contact met ons op zodat we samen kunnen bepalen hoe interessant conversie optimalisatie voor jou is.

Neem contact op

Events

Blijf nieuwsgierig.

Don't miss out!

Ontvang inspiratie, trends, stories, events en veel meer direct in je mailbox..