Ben jij als marketeer voorbereid op de AVG wetgeving?

Maak je organisatie AVG-compliant zonder onnodige consequenties voor je digitale marketing.

Wil je jouw digitale operatie AVG-compliant maken, zonder onnodige consequenties voor je digitale marketing? Meld je aan voor een AVG audit. Het proces bevat drie fases:
Een telefonische intake, een audit*, een gericht advies en mogelijke implementatie*.
*de financiële investering varieert per situatie, een indicatie volgt na de telefonische intake

Maak je marketing nu AVG-proof

De AVG wetgeving stelt je bij het waarborgen van persoonsgegevens voor grote uitdagingen. Het niet voldoen aan de officiële voorschriften kan leiden tot zware financiële risico's. Er kunnen boetes tot 20 miljoen euro óf 4% van je totale jaaromzet worden opgelegd.

Voor jou als marketeer is het verzamelen van data van groot belang en het stopzetten van campagnes natuurlijk geen optie. Je staat voor de uitdaging om je digitale operatie AVG-compliant te maken, zonder onnodige consequenties voor je online resultaten. 

Wij merken dat dit proces vaak bij IT-ers of juristen op de agenda staat en nog te weinig bij marketeers. Terwijl het al jouw digitale marketingactiviteiten raakt. Zorg ervoor dat je als marketeer binnen je organisatie betrokken bent en je digitale operatie niet onnodig wordt aangetast. 

Wat betekent de AVG voor jou?

De 'Algemene Verordening Gegevensbescherming' (AVG), internationaal bekend als 'General Data protection Regulation' (GDPR) is de officiële benaming voor de internationale privacywetgeving die vanaf 25 mei 2018 gaat gelden. Veel organisaties zijn intern een stapsgewijs traject gestart om compliant te worden aan deze nieuwe wetgeving. De verordening is groter dan marketing alleen en raakt alle data in organisatieprocessen. 

Alles weten over de gevolgen van deze wetgeving voor marketeers? 
Lees onze complete blogserie, gepubliceerd door Marketingfacts

Blog 1: Alles wat je als digital marketeer over de AVG moet weten
Blog 2: Is jouw e-mailmarketing klaar voor de AVG?
Blog 3: Wat zijn de gevolgen van de AVG voor tracking en analytics?
Blog 4: Wat zijn de gevolgen van de AVG voor digital advertising?

AVG- & Marketingproof met Adwise

Je wilt niet het risico lopen dat bij het handhaven van de nieuwe wet-, en regelgeving je digitale inspanningen aangetast worden. 

Met meer dan 10 jaar ervaring in de digitale wereld én juridische kennis in huis, zijn wij in staat om de AVG wetgeving door een 'marketeers-bril' te bekijken. Wij vertalen de wetgeving naar jouw situatie en geven je een concreet advies waarbij je de wetgeving naleeft zonder dat je digitale marketing schade oploopt. Zo kan je gewoon doorgaan met dataverzameling maar wél op een juridisch verantwoorde wijze. 

Zet het proces nu in werking

De ingang van de AVG komt nu dichtbij en de consequenties overzien is noodzakelijk. Zorg ervoor dat je op tijd start met het herzien van privacystatements, dis-, en proclaimers en het opstellen van verwerkersovereenkomsten met je partners. Laat Adwise je helpen met het AVG-compliant maken van je digitale operatie en: 
✔ zet je digitale activiteiten succesvol door
✔ voldoe ruim vóór 25 mei 2018 aan de wetgeving
✔ riskeer geen zware financiële risico's

Heb je vragen of wil je meer weten?

Wij helpen je graag verder.

  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
    naam@bedrijf.nl
  •  *
    012-3456789
  •  *
  • Wij hechten grote waarde aan jouw privacy en gaan uiterst zorgvuldig met je gegevens om. Met het versturen van je gegevens ga je akkoord met de behandeling van je gegevens volgens ons  privacy statement .