Challenge us
menu

Training Google Analytics 4

Laat je opleiden door award-winning professionals uit de praktijk

Voor wie is deze training interessant?

Ben je betrokken bij digital marketing, online communicatie of begin je net en wil je meer leren over GA4? Dan is deze training perfect voor jou. Veel voorkennis van Google Analytics is niet vereist. Wel adviseren we dat je GA vooraf op je website hebt geïnstalleerd en al enkele weken aan data hebt verzameld, omdat je op die manier het meeste uit de training haalt.

Meld je direct aan

Google Analytics

Training.

Ontwikkel jezelf

en je positie binnen het bedrijf waar je werkt.

De training is geschikt voor marketing-, en communicatieprofessionals, data analisten en iedereen die (mede)verantwoordelijk is voor het gebruik van Google Analytics;

Na afloop van de training

  • Weet je het verschil tussen GA4 en de vorige versie (Universal Analytics).
  • Kun je GA4 zelf installeren, inrichten en rapportages maken.
  • Ben je in staat om je website en campagnes te analyseren.
  • Ben je in bezit van een certificaat: Google Analytics 4

Adwise Academy

Erkend als e-Academy learningpartner.

De ontwikkelingen in het digitale landschap nemen een enorme vlucht. Hierdoor hebben steeds meer organisaties moeite om hun kennisniveau op peil te houden. Het actueel houden van kennis en zorgen voor synergie tussen alle middelen is veelal een uitdaging. Wij helpen je graag om je kennis op pijl te houden met de Adwise Academy. Wij bieden verschillende trainingen en cursussen waarbij je persoonlijke één-op-één begeleiding krijgt en leert van experts die dagelijks actief zijn in het vakgebied. Dit helpt je verder met het succesvol realiseren van jouw ambities in de digitale wereld.

Adwise Academy is een e-Academy learningpartner. Hiermee tonen wij aan dat onze opleidingen kwalitatief én actueel zijn. 

e-Academy Learningpartner

Inhoud van de training

Tijdens deze interactieve les ga je zelf aan de slag met Google Analytics 4, je leert wat het kan, wat je kan aflezen en je kunt vragen stellen.

De basistraining start met Universal Analytics vs Google Analytics 4. Wat zijn de veranderingen, verschillen, en verbeteringen van GA4?

Na de vergelijking van UA vs GA4 volgen de juiste voorwaarden voor het goed meten en het instellen van conversies. Daarna ga je bezig met je website en digitale campagnes meten en analyseren. Hier leer je ook het bezoekersgedrag kennen en fouten in je website te vinden. Daarnaast leer je nog (e-commerce) rapportages maken. Kortom, een leerzame sessie voor de beginnende Google Analytics 4 gebruiker. 

 

Groepsomvang

Maximaal 20 deelnemers

Deelnamekosten

€ 295,- excl BTW.

Inclusief

Certificaat

Studiebelasting, kosten en certificering

Training en coaching door onze award-winning professionals..

Studiebelasting

De studiebelasting is ongeveer één dagdeel (3 uur).

Na afronding

  1. Ben je in bezit van het Google Analytics 4 certificaat.
  2. Ben je bekend met de basis van Google Analytics 4.

Niveau

Het gewenste niveau voor deze training is minimaal MBO niveau 4.


Kosten

De kosten bedragen €295,- excl. BTW voor 3 studie uren. 


Studiemateriaal

Er zijn geen extra kosten voor het studiemateriaal. Je maakt tijdens deze training gebruik van je eigen laptop.

Dit zeggen onze deelnemers

Succesverhalen.

"De Adwise Academy heeft mij een brede kennis over het vak gegeven en inzicht gegeven in mijn voorkeuren/specialiteiten."

Tiara Schouten Content medewerker bij Otto Simon
Tiara Schouten Content medewerker bij Otto Simon

Dit zeggen onze deelnemers

Succesverhalen.

"Door de cursus heb ik extra opdrachten binnen gehaald voor mijn eigen bedrijf"

Dick Soepenberg Eigenaar van Sportfoto
Dick Soepenberg Eigenaar van Sportfoto

Dit zeggen onze deelnemers

Succesverhalen.

"De cursus was echt super, zoveel nieuwe informatie en veel nieuwe inzichten gekregen!"

Mireille Fokke Commercieel medewerker binnendienst bij Weghorst Wonen
Mireille Fokke Commercieel medewerker binnendienst bij Weghorst Wonen

Onze Academy trainers

Delen graag hun kennis vanuit hun expertise.

Loraine Seliger Data Marketeer
Wouter Nieuwerth Head of Data & Analytics / Senior Analytics Consultant
Merle Baake Performance Manager
Marten Kracht Digital Strategist & UX Marketeer
Patrik Hilferink Digital Advertising Marketeer
Marieke Bakker
Marieke Bakker Head of Brand & Experience / Senior Branding & Content Strategist
Angelique Prenger Digital Marketeer
Shari Jalimsing SEO Marketeer
Alice Kaal Digital marketeer
Milou Grunder Head of Social
Britt Veldhuis Content & Social Marketeer
Elke Eijsink Email & Content Marketeer
Jasmijn Hemersma Head of Email / Senior Email Consultant
Ruben Timmermans Performance Strategist
Davey Stokkers Lead SEA / Digital Advertising Marketeer
Tom de Haas Learning & Development Manager

Meld je direct aan

En wees verzekerd van een plek.

Meld je direct aan

En wees verzekerd van een plek.

  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
  • 012-3456789
  •  *
  •  *