Challenge us
menu
Adwise Academy

Digital Recruitment

December Deal

December Deal Digital Recruitment

Tijdens deze trainingen krijg je een introductie in de wereld van digital recruitment en ga je dieper in op trends en ontwikkelingen binnen dit vakgebied. Normaliter bestaat de Digital Recruitment cursus uit 8 sessies van maximaal 3 uur, maar met deze "December Deal" stel jij extra voordelig je pakket samen. Kies voor 2 of voor 4 trainingen en ontdek de wereld van Digital Recruitment!

Digital Recruitment Basiscursus

Maak kennis met digital recruitment.

Ontwikkel jezelf

Met het Adwise Academy blended learning programma.

De Adwise Academy combineert en integreert klassikale activiteiten met online trainingsmethodes, coaching en mentoring. Zo zetten wij samen met jou de volgende stap in je carrière. Onze eigen ontwikkelde opleidingsmethodiek waarbij blended learning de basis is, is gebaseerd op inzichten en bevindingen van onze cursisten en trainers en is daarnaast gecertificeerd door NRTO. Door trainingen op verschillende manieren aan te bieden zorgen we ervoor dat je de lesstof echt eigen maakt. Deze manier van lesgeven zorgt voor nauw contact tussen jou, je mede-cursisten en trainers.

Inhoud van de cursus

Tijdens de cursus krijg je een introductie in de wereld van digital recruitment en ga je dieper in op trends en ontwikkelingen binnen dit vakgebied. Ook start je met het bepalen van een strategie en het schrijven van een ‘employer journey’. De Digital Recruitment cursus bestaat uit 8 sessies van 4 uur.

  1. Introductie Digital Recruitment
    Introductie in de digitale wereld op gebied van Digital Recruitment. Hierbij gaan we dieper in op de trends en ontwikkelingen in dit vakgebied. Daarnaast maken we een start met het bepalen van een passende strategie en het schrijven van een zogenoemde employer journey.
  2. Het ontwikkelen van een werkenbij site
    In dit dagdeel gaan we dieper in op het ontwikkelen van een concept voor een werkenbij site of een werkenbij pagina voor het neerzetten van een recruitment campagne.
  3. Copywriting en opstellen van moderne vacatureteksten
    Tijdens dit dagdeel nemen we je mee in het belang van het schrijven van passende en moderne vacatureteksten die jouw doelgroep aanspreken. De verschillende generaties op de arbeidsmarkt vragen verschillende vormen van schrijfstijl waar je rekening mee moet houden.
  4. Outreach deel 1
    In deel 1 van outreach gaan we aan de slag met het vermarkten van jouw campagnes via social media, zoals LinkedIn Jobs en Indeed.
  5. Outreach deel 2
    In deel 2 van outreach gaan we samen aan de slag met de overige social mediamogelijkheden. Dat zijn onder andere Facebook, Instagram en Snapchat. 
  6. Hunten
    Naast de campagnes op social media waarmee je mensen wilt aantrekken, leren we je ook hoe je zelf kunt ‘hunten’. Je gaat hier dus actief op zoek naar passende profielen. We leren je hoe je dit doet en hoe je op de juiste manier contact legt en onderhoudt.
  7. Digitale Communicatie
    Tijdens dit onderdeel leer je het proces omtrent ATS (e-mailworkflow, intern en extern). Ook laten we je zien hoe je telefonie (app, sms) voor je laat werken in het recruitmentproces.
  8. Branding en referral marketing
    De meest mooie manier is het om mensen te vinden via andere contacten. Samen heb je namelijk een heel groot netwerk. We leren je in deze laatste sessie hoe jij je netwerk kunt bewegen en kunt gebruiken in jouw recruitment branding proces.

Adwise Academy

Erkend als e-Academy learningpartner.

Adwise Academy is een erkende opleider. Thuiswinkel.org heeft Adwise bestempeld met het label: e-Academy learningpartner. Hiermee tonen wij aan dat onze opleidingen kwalitatief én actueel zijn. Daarnaast geven onze trainers regelmatig trainingen en masterclasses bij opleidingsinstituten als Beeckestijn Business School en Frankwatching. 

e-Academy Learningpartner 

Stel je pakket zelf samen

Maak een keuze van 2 of 4 trainingen.

1. Introductie Digital Recruitment
Introductie in de digitale wereld op gebied van Digital Recruitment. Hierbij gaan we dieper in op de trends en ontwikkelingen in dit vakgebied. Daarnaast maken we een start met het bepalen van een passende strategie en het schrijven van een zogenoemde employer journey.

2. Het ontwikkelen van een werkenbij site
In dit dagdeel gaan we dieper in op het ontwikkelen van een concept voor een werkenbij site of een werkenbij pagina voor het neerzetten van een recruitment campagne.

3. Copywriting en opstellen van moderne vacatureteksten
Tijdens dit dagdeel nemen we je mee in het belang van het schrijven van passende en moderne vacatureteksten die jouw doelgroep aanspreken. De verschillende generaties op de arbeidsmarkt vragen verschillende vormen van schrijfstijl waar je rekening mee moet houden.

4. Outreach deel 1
In deel 1 van outreach gaan we aan de slag met het vermarkten van jouw campagnes via social media, zoals LinkedIn Jobs en Indeed.

5. Outreach deel 2
In deel 2 van outreach gaan we samen aan de slag met de overige social mediamogelijkheden. Dat zijn onder andere Facebook, Instagram en Snapchat. 

6. Hunten
Naast de campagnes op social media waarmee je mensen wilt aantrekken, leren we je ook hoe je zelf kunt ‘hunten’. Je gaat hier dus actief op zoek naar passende profielen. We leren je hoe je dit doet en hoe je op de juiste manier contact legt en onderhoudt.

7. Digitale Communicatie
Tijdens dit onderdeel leer je het proces omtrent ATS (e-mailworkflow, intern en extern). Ook laten we je zien hoe je telefonie (app, sms) voor je laat werken in het recruitmentproces.

8. Branding en referral marketing
De meest mooie manier is het om mensen te vinden via andere contacten. Samen heb je namelijk een heel groot netwerk. We leren je in deze laatste sessie hoe jij je netwerk kunt bewegen en kunt gebruiken in jouw recruitment branding proces.

Groepsomvang

Gemiddeld 6-12 deelnemers

Deelnamekosten

NU €185 korting

Inclusief

Certificaat

Onze Academy trainers

Delen graag hun kennis vanuit hun expertise.

Marloes de Jong Performance Manager
Pauline Prijs - van Miert Head of Display & Social advertising
Evelien Knippers Senior Account Director

Studiebelasting, kosten en certificering

Begeleiding door award-winning professionals.

Studiebelasting

De gemiddelde trainingduur is 3 uur waarbij geen zelfstudie is meegerekend. Het pakket bestaat uit 2 of 4 trainingen waardoor de studiebelasting varieert tussen de 6 en 12 uur. 

Na afronding

  1. Ben je in bezit van een certificaat.
  2. Ben je bekend met de basis van Digital Recruitment
  3. Beheers je de basis als digital recruiter en weet je de nieuwste methoden in te zetten om (toekomstige) medewerkers online nog beter te binden.

Niveau

Het gewenste niveau voor deze training is minimaal MBO niveau 4.


Kosten

De kosten variëren afhankelijk van de keuze voor twee of vier trainingen. De kosten voor twee trainingen bedragen €495,- excl BTW en de kosten voor vier trainingen bedragen €995,- excl BTW.


Studiemateriaal

Er zijn geen extra kosten voor het studiemateriaal. Je maakt tijdens deze training gebruik van je eigen laptop.

Aanmelden

Digital Recruitment Basiscursus.

Aanmelden

December Deal Digital Recruitment.

Hulp nodig bij het samenstellen van jouw december deal?

Maikel helpt je graag.

Stuur een WhatsApp!
Emerce100 Beste Fullservice Digital Agency '24

Beste Fullservice Digital Agency '24