Challenge us
menu
Adwise Academy

Digital Marketing Basis

December Deal

December Deal Digital Marketing Basis

Tijdens deze trainingen krijg je een introductie in de wereld van digital marketing en ga je dieper in op trends en ontwikkelingen binnen dit vakgebied. Normaliter bestaat de Digital Marketing Basis cursus uit 8 sessies van maximaal 3 uur, maar met deze "December Deal" stel jij extra voordelig je pakket samen. Kies voor 2 of voor 4 trainingen en ontdek de wereld van Digital Marketing!

Digital Marketing Basis

Voor iedereen die een volgende stap wil maken binnen digital marketing.

Digital Marketing Basis

Voor iedereen die een volgende stap wil maken binnen digital marketing.

Digital Marketing basiscursus

Maak kennis met de basisbeginselen van digital marketing.

Ontwikkel jezelf

Met het Adwise Academy blended learning programma.

De Adwise Academy combineert en integreert klassikale activiteiten met online trainingsmethodes, coaching en mentoring. Zo zetten wij samen met jou de volgende stap in je carrière. Onze eigen ontwikkelde opleidingsmethodiek waarbij blended learning de basis is, is gebaseerd op inzichten en bevindingen van onze cursisten en trainers en is daarnaast gecertificeerd door NRTO. Door trainingen op verschillende manieren aan te bieden zorgen we ervoor dat je de lesstof echt eigen maakt. Deze manier van lesgeven zorgt voor nauw contact tussen jou, je mede-cursisten en trainers.

Leerplannen

Kies de route die bij je past.

 
  Starter Basis Basis Plus
Aantal trainingen 5 10 11
Personal branding
Sollicitatietraining
Jobcoaching
Adwise meeloopdag
Digital marketingplan
Certificaat    
  Meer info Aanmelden Meer info
  €1.950,-
Volledig vergoed*
€2.950,-
Volledig vergoed*
€3.950,-
Volledig vergoed*

 

* Wij checken vrijblijvend of je in aanmerking komt voor volledige vergoeding.
Nu aanvragen!

Inhoud cursus: Basis

Tijdens de cursus Digital Marketing Basis  nemen wij je mee in alle disciplines van digital marketing en helpen we je na afronding op weg richting een (nieuwe) baan. Naast de cursus krijg je een eindgesprek met onze jobcoach waarbij we inzichtelijk maken welke mogelijkheden op de arbeidsmarkt aansluiten op de opgedane expertise, jouw persoonlijke wensen en ambities. We schetsen een carrierepad en vergroten jouw kansen op de arbeidsmarkt door middel van een personal branding & sollicitatietraining. Vervolgens bieden we aansluitende trainingen, coaching en mentoring.

  1. E-learning strategie
    Online marketing is een essentieel onderdeel van iedere marketing strategie. Hoe kun je beide onderdelen op elkaar laten aansluiten en hoe versterken ze elkaar? De eerste les is een e-learning die volledig in het teken staat van (digitale) strategie.
  2. Concept en Content
    Hoe kun je vanuit de strategie content bedenken en creëren die niet alleen aansluit bij de doelstellingen maar ook echt relevant is voor de doelgroep?
  3. Google Analytics
    Met Google Analytics kun jij precies zien wat er op een website/webshop gebeurt. Wie bezoekt de website, waar haken bezoekers af, welke pagina's worden het meest bezocht. Al deze informatie geeft jou handvatten om een website/webshop verder te optimaliseren. 
  4. Online advertising
    Naast organisch zichtbaar zijn in Google en Bing kun je ook zichtbaar zijn d.m.v. advertenties. Hoe richt je deze Google en Bing advertenties in en hoe selecteer jij de juiste zoekwoorden voor je advertenties. 
  5. Social Media
    Social media geeft veel mogelijkheden om extra online zichtbaar te zijn. Wat is het algoritme van social media, hoe bepaal je doelstellingen voor social media, welke kanalen ga je gebruiken en welke content kun je het beste gebruiken voor de doelgroep. 
  6. SEO
    Hoe zit de wereld van zoekmachine optimalisatie in elkaar? Leer hoe je topposities bereikt in zoekmachines als Google en Bing.
  7. E-mailmarketing
    E-mailmarketing geeft veel ruimte om bestaande klanten of geïnteresseerden te informeren en activeren. Maar hoe pak je dit aan? Hoe zit het met wet,- en regelgeving en hoe kun zorg je voor kwalitatief goede opt-ins.
  8. Social advertising
    Naast je organische berichten op social media zijn dit ook perfecte kanalen om te adverteren. Hoe werkt het adverteren op Facebook, Instagram, LinkedIn en Pinterest? Hoe stel je een campagne in en hoe kun je optimaliseren? 
  9. UX & conversieoptimalisatie.
    Hoe gebruiksvriendelijk is een website en hoe kun je ervoor zorgen dat er meer conversies behaalt worden op een website? 
  10. E-learning personal branding en sollicitatietraining
    We maken inzichtelijk welke mogelijkheden op de arbeidsmarkt aansluiten op de opgedane expertise, jouw persoonlijke wensen en ambities. We schetsen een carrierepad en vergroten jouw kansen op de arbeidsmarkt door middel van een personal branding & sollicitatietraining.

Stel je pakket zelf samen

Maak een keuze van 2 of 4 trainingen.

1. E-learning strategie
Online marketing is een essentieel onderdeel van iedere marketing strategie. Hoe kun je beide onderdelen op elkaar laten aansluiten en hoe versterken ze elkaar? De eerste les is een e-learning die volledig in het teken staat van (digitale) strategie.

2.Concept en Content
Hoe kun je vanuit de strategie content bedenken en creëren die niet alleen aansluit bij de doelstellingen maar ook echt relevant is voor de doelgroep?

3. Google Analytics
Met Google Analytics kun jij precies zien wat er op een website/webshop gebeurt. Wie bezoekt de website, waar haken bezoekers af, welke pagina's worden het meest bezocht. Al deze informatie geeft jou handvatten om een website/webshop verder te optimaliseren. 

4. Online advertising
Naast organisch zichtbaar zijn in Google en Bing kun je ook zichtbaar zijn d.m.v. advertenties. Hoe richt je deze Google en Bing advertenties in en hoe selecteer jij de juiste zoekwoorden voor je advertenties. 

5. Social Media
Social media geeft veel mogelijkheden om extra online zichtbaar te zijn. Wat is het algoritme van social media, hoe bepaal je doelstellingen voor social media, welke kanalen ga je gebruiken en welke content kun je het beste gebruiken voor de doelgroep. 

6. SEO
Hoe zit de wereld van zoekmachine optimalisatie in elkaar? Leer hoe je topposities bereikt in zoekmachines als Google en Bing.

 

7. E-mailmarketing
E-mailmarketing geeft veel ruimte om bestaande klanten of geïnteresseerden te informeren en activeren. Maar hoe pak je dit aan? Hoe zit het met wet,- en regelgeving en hoe kun zorg je voor kwalitatief goede opt-ins.

8. Social advertising
Naast je organische berichten op social media zijn dit ook perfecte kanalen om te adverteren. Hoe werkt het adverteren op Facebook, Instagram, LinkedIn en Pinterest? Hoe stel je een campagne in en hoe kun je optimaliseren? 

9. UX & conversieoptimalisatie.
Hoe gebruiksvriendelijk is een website en hoe kun je ervoor zorgen dat er meer conversies behaalt worden op een website? 

10. E-learning personal branding en sollicitatietraining
We maken inzichtelijk welke mogelijkheden op de arbeidsmarkt aansluiten op de opgedane expertise, jouw persoonlijke wensen en ambities. We schetsen een carrierepad en vergroten jouw kansen op de arbeidsmarkt door middel van een person

Voor wie?

Maak kennis met digital marketing.

De wereld verandert in sneltreinvaart richting digital. In iedere organisatie en functie krijg je er mee te maken.
Wil jij jouw skills verrijken, aantrekkelijk zijn en blijven op de arbeidsmarkt door kennis van van digital marketing?
Volg nu de cursus digital marketing plus. Wij werken met SkillsTree, die de kwaliteit van de cursus op verschillende manieren waarborgt.

Adwise Academy

Erkend als e-Academy learningpartner.

Adwise Academy is een erkende opleider. Thuiswinkel.org heeft Adwise bestempeld met het label: e-Academy learningpartner. Hiermee tonen wij aan dat onze opleidingen kwalitatief én actueel zijn. Daarnaast geven onze trainers regelmatig trainingen en masterclasses bij opleidingsinstituten als Beeckestijn Business School en Frankwatching. 

e-Academy Learningpartner 

Groepsomvang

Gemiddeld 6-12 deelnemers

Deelnamekosten

NU €185 korting

Inclusief

Certificaat

Onze Academy trainers

Delen graag hun kennis vanuit hun expertise.

Patrik Hilferink Digital Advertising Marketeer
Ruben Timmermans Performance Strategist
Marten Kracht Digital Strategist & UX Marketeer
Merle Baake Performance Manager
Loraine Seliger Data Marketeer
Angelique Prenger Digital Marketeer
Marieke Bakker Head of Brand & Experience / Senior Branding & Content Strategist
Davey Stokkers Lead SEA / Digital Advertising Marketeer
Eelco ter Hedde Digital Advertising Marketeer
Wouter Nieuwerth Head of Data & Analytics / Senior Analytics Consultant
Shari Jalimsing SEO Marketeer
Milou Grunder Head of Social
Britt Veldhuis Content & Social Marketeer
Alice Kaal Digital marketeer
Elke Eijsink Email & Content Marketeer
Jasmijn Hemersma Head of Email / Senior Email Consultant
Tom de Haas Learning & Development Manager

Studiebelasting, kosten en certificering

Training en coaching door onze award-winning professionals.

Studiebelasting

De gemiddelde trainingduur is 3 uur waarbij geen zelfstudie is meegerekend. Het pakket bestaat uit 2 of 4 trainingen waardoor de studiebelasting varieert tussen de 6 en 12 uur. 

Na afronding

  1. Ben je in bezit van een certificaat.
  2. Ben je bekend met Digital Marketing

Niveau

Het gewenste niveau voor deze training is minimaal MBO niveau 4.

Kosten

De kosten variëren afhankelijk van de keuze voor twee of vier trainingen. De kosten voor twee trainingen bedragen €495,- excl BTW en de kosten voor vier trainingen bedragen €995,- excl BTW.

Studiemateriaal

Er zijn geen extra kosten voor het studiemateriaal. Je maakt tijdens deze training gebruik van je eigen laptop.

Dit zeggen onze deelnemers

Succesverhalen.

"Door het toepassen van de opgedane kennis is de doorlooptijd in de salesfunnel korter en de productiviteit hoger geworden. Dit heeft het voor mij geresulteerd in een nieuwe functie!"

Joost Bolk Shopmanager
Joost Bolk Shopmanager

Dit zeggen onze deelnemers

Succesverhalen.

"Door de cursus heb ik als ZZP'er een grote online marketing klus gekregen die ik waarschijnlijk anders niet had gekregen.

Henrieke Nevenzel Eigenaresse van Ols communicatie
Henrieke Nevenzel Eigenaresse van Ols communicatie

Aanmelden

December Deal Digital Marketing Basis.

Enthousiast?

Wij checken vrijblijvend of je in aanmerking komt voor volledige vergoeding.

  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
    012-3456789
  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
  •  *

Hulp nodig bij het samenstellen van jouw december deal?

Maikel helpt je graag.

Stuur een WhatsApp!