Qredits
Qredits

Qredits

Videocase over de intensieve samenwerking

Mark Abbes, communicatiemanager bij Qredits vertelt in deze videoreview over de samenwerking met Adwise en de mogelijkheid die hij als opdrachtgever krijgt om diep in de organistie mee te mogen werken. 

 

Private non-profit instelling die ondernemend Nederland helpt

Qredits is een private non-profit instelling die ondernemers in Nederland ondersteunt bij het succesvol starten van of investeren in hun bedrijf door het aanbieden van kredieten tot € 250.000, coaching en tools. Qredits heeft 7300 ondernemers afgelopen jaren gefinancierd voor een totaal bedrag van 150 miljoen euro. De organisatie bestaat uit 55 vaste medewerkers en 650 vrijwillige coaches. Daarmee is Qredits na de commerciële banken de grootste kredietverstrekker voor het MKB in Nederland.

Op zoek naar een full service samenwerkingspartner

Qredits zocht een partij die continuïteit kon bieden bij de technische doorontwikkeling van het framework én daarnaast ook alle marketingactiviteiten voor een verdere groei van Qredits onder één dak heeft. Tijdens deze zoektocht kwam de organisatie bij Adwise terecht. 

Omnichannel strategie

Naast de ontwikkeling van de website, een mijn-omgeving en de ontwikkeling van een applicatie is er voor Qredits is een omnichannel strategie ontwikkeld. De doelgroep komt op meerdere momenten binnen de customer journey in contact met Qredits, door de inzet van onder andere SEO optimalisatie, SEA, social media campagnes, display advertising via premium sites als nu.nl, Telefgraaf en Buienradar. 

Doelgericht, meetbaar & efficiënte werkwijze - Agile

De samenwerking tussen Qredits en Adwise wordt gekenmerkt door een agile werkwijze. Een methodiek die de afgelopen jaren veel populariteit heeft gewonnen. Deze werkwijze is er op gericht om met een klein, multidisciplinair team: doelgericht, meetbaar en efficiënt te werken. Projecten worden ingedeelt in kleine en behapbare deelprojecten. Deze deelprojecten worden tijdens korte 'sprints' (periodes van twee weken) opgeleverd. Voordeel hiervan is dat de vooruitgang van een project goed meetbaar is en de opdrachtgever bij de aanvang van iedere sprint weet wat er 2 weken later wordt opgeleverd. Wanneer er tussentijds andere inzichten optreden is het ook eenvoudiger om bij te sturen. 

Succesvolle resultaten

Naast een structurele groei in de bezoekersaantallen op de website, heeft de samenwerking geleid tot meer conversies en daaruit meer concrete kredietaanvragen.

  • Stijging bezoekersaantallen op de website: +23,66%
  • Stijging in micro-, mkb- en flexibel krediet: +15%
  • MKB krediet aanvragen: +58,45 %

Benieuwd of er ook voor jou betere resultaten te behalen zijn?

Wij adviseren je graag over de kansen voor jouw organisatie! Neem contact met ons op om een vrijblijvende sparsessie aan te vragen. 

Qredits over ons

Bij Adwise krijgen we de mogelijkheid om als klant diep in de organisatie mee te werken

Mark Abbes
Qredits
Review van Qredits over Qredits
Wat is jouw business case?

Wat is jouw business case?

Graag sparren we samen om te kijken wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen. Hierdoor krijg je inzicht en advies in de keuzes die gemaakt kunnen worden. 

Geheel vrijblijvend natuurlijk!

Laten we samen sparren!

Klanten over ons

Eddy van Heel  van Foto-declaratie app

Voor ons als ondernemers fijn dat we geen omkijken meer naar de bonnen hebben, én voor de administratie scheelt het aanzienlijk in tijd! Een win-win situatie

Eddy van Heel
Foto-declaratie app
Review van Foto declaratie-app over Foto-declaratie app