Datum en locatie | Dinsdag 16 september, Adwise HQ (Almelo) Donderdag 18 september, Creative Valley (Utrecht) |
Tijd | 09:30 uur (inloop) 10:00 uur (start sessie) 12.30 uur (start lunch - optioneel) |
Hoe zorg je dat personalisatie écht waarde toevoegt, je performance gestuurd wordt op de juiste data, je voldoende 1st party data verzamelt en je vandaag al bouwt aan een toekomstbestendige, AI-ready datastructuur die (privacy) compliant én secure is?
Daar gaan we het over hebben tijdens een exclusieve sessie. Samen met een selecte groep marketing managers van andere organisaties (met dezelfde uitdagingen en kansen) duiken we in de wereld van data en ontdek je hoe je offline en online data optimaal met elkaar verbindt.
Datum en locatie | Dinsdag 16 september, Adwise HQ (Almelo) Donderdag 18 september, Creative Valley (Utrecht) |
Tijd | 09:30 uur (inloop) 10:00 uur (start sessie) 12.30 uur (start lunch - optioneel) |
Wat kun je verwachten?
Een sessie waarin we niet alleen kennis delen, maar ook samen brainstormen en kansen identificeren binnen jouw datalandschap.
Since 2005 – Fullservice Digital Agency - #1 Academy ’25