Challenge us
menu

#4: Google zet in op machine learning en browsers blokkeren ads

Je bekijkt op dit moment een oudere story. De inhoud hiervan kan verouderd zijn. Bekijk hier onze laatste stories
 
In deze aflevering van de podcast 'Digital Brains' praten Mart Hakkert,Niels HobertenJeroen Roozendaalje bij over ontwikkelingen op het gebied van digital marketing

De onderwerpen van Podcast #4:

Google zet vol in op machine learning en gaat steeds meer de optimalisatie van SEA campagnes overnemen. Hoe werkt dit en wat betekent dit voor het vak? Een 'do-not-follow' modus in Safari, Chrome krijgt een adblocker, hoe kun je straks nog je doelgroep bereiken? En verder: de veranderende rol van Apple, Facebook start met eigen tv-programma's en meer relevante content in je tijdlijn.

Beluister deze podcast hieronder via Soundcloud. Het is ook mogelijk om je te abonneren op de podcast via iTunes of met deze RSS-feed via andere podcast-apps. Lees hieronder hoe het abonneren op deze podcast werkt.

Shownotes

Tips of reageren?

Heb je tips, ideen voor onderwerpen of wil je gewoon reageren? Laat het ons weten via podcast@adwise.nl.

Abonneren op de podcast?

Op een iPhone of iPad is de Podcasts-app standaard genstalleerd. Hierin kun je zoeken naar podcasts, je abonneren en afleveringen direct afspelen. Kom je op het internet een iTunes-link naar een podcast tegen, dan wordt deze direct in de Podcasts-app geopend. Ook op Macs en pc's zijn podcasts te vinden in iTunes.

Android

Android-telefoon beschikken niet standaard over een podcast-app, maar er zijn genoeg alternatieven te vinden in Google Play.

Emerce100 Beste Fullservice Digital Agency '24

Beste Fullservice Digital Agency '24