Google zet in op machine learning en browsers blokkeren ads - Podcast 4

In deze aflevering van de podcast 'Digital Brains' praten Mart Hakkert, Niels Hobert en Jeroen Roozendaal je bij over ontwikkelingen op het gebied van digital marketing

De onderwerpen van Podcast #4:

Google zet vol in op machine learning en gaat steeds meer de optimalisatie van SEA campagnes overnemen. Hoe werkt dit en wat betekent dit voor het vak? Een 'do-not-follow' modus in Safari, Chrome krijgt een adblocker, hoe kun je straks nog je doelgroep bereiken? En verder: de veranderende rol van Apple, Facebook start met eigen tv-programma's en meer relevante content in je tijdlijn.

Beluister deze podcast hieronder via Soundcloud. Het is ook mogelijk om je te abonneren op de podcast via iTunes of met deze RSS-feed via andere podcast-apps. Lees hieronder hoe het abonneren op deze podcast werkt.

Shownotes

Tips of reageren?

Heb je tips, ideeën voor onderwerpen of wil je gewoon reageren? Laat het ons weten via podcast@adwise.nl.

Abonneren op de podcast?

Op een iPhone of iPad is de Podcasts-app standaard geïnstalleerd. Hierin kun je zoeken naar podcasts, je abonneren en afleveringen direct afspelen. Kom je op het internet een iTunes-link naar een podcast tegen, dan wordt deze direct in de Podcasts-app geopend. Ook op Macs en pc's zijn podcasts te vinden in iTunes.

Android

Android-telefoon beschikken niet standaard over een podcast-app, maar er zijn genoeg alternatieven te vinden in Google Play.

Enthousiast? Deel deze blogpost op social media!

Geïnspireerd geraakt?

Geïnspireerd geraakt?

Spar vrijblijvend met een internetmarketing adviseur of specialist. 
We delen onze expertise graag met je!

Spar met ons verder!

Klanten over ons

Henk Smit van Kees Smit Tuinmeubelen

Niet de eerste de beste, maar de eerste én de beste!!

Henk Smit
Kees Smit Tuinmeubelen
Review van Kees Smit Tuinmeubelen over Kees Smit Tuinmeubelen

Certificeringen

Samen succesvol business ambities realiseren
#FUN #Passie #TOONAANGEVENDE EXPERTISE ADWISE.NL