Nieuw in Google Ads: Keyword Tool voor mobiele zoekopdrachten

Zoeken via een mobiele telefoon naar informatie of routes is zeer snel groeiend. De afgelopen 2 jaar zijn mobiele zoekopdrachten 5 keer zo groot geworden.
Natuurlijk wordt het nu steeds interessanter te adverteren bij mobiele zoekresultaten. Google maakt het adverteren in ieder geval met ingang van 11 januari 2011 een stuk gemakkelijker.

Mobiele Keyword Tool
Om mobiele gebruikers te bereiken kan nu de keyword tool worden gebruikt voor het samenstellen van een zoekwoordenlijst. Onder “advanced options” is het nu mogelijk om te kiezen voor mobiele apparaten. Hierdoor is te zien wat de concurrentie is, net als het wereldwijde en lokale zoekvolume. Dit dan natuurlijk specifiek voor mobiele apparaten. Met deze informatie wordt het makkelijker een mobiele campagne te targetten.

Keyword tool voor mobiele zoekopdrachten

 

 

Deel deze blog!

Geïnspireerd geraakt?

Geïnspireerd geraakt?

Spar vrijblijvend met een internetmarketing adviseur of specialist. 
We delen onze expertise graag met je!

Spar met ons verder!

Klanten over ons

Rene van Essen van SBM Bouw- en vastgoedmanagers

Net als in onze filosofie bekijkt Adwise het door de ogen van de eindgebruiker

Rene van Essen
SBM Bouw- en vastgoedmanagers
Review van SBM Bouw- en vastgoedmanagers over SBM Bouw- en vastgoedmanagers

Certificeringen

Samen succesvol business ambities realiseren
#FUN #Passie #TOONAANGEVENDE EXPERTISE ADWISE.NL