Meer search budget naar Amazon, Ephemeral marketing, micro-targeting in Facebook en AVG update

In deze aflevering van de podcast 'Digital Brains' praten Niels Hobert, Daan Loohuis en Jeroen Roozendaal je bij over ontwikkelingen op het gebied van digital marketing

De onderwerpen van Podcast #20:

Adverteerders schuiven volgens onderzoek budgetten van search naar Amazon. Is dat een logische keuze? En wat is Ephemeral marketing? Verder: hoe werkt microtargeting in Facebook? LinkedIn test Stories, Facebook Watch schudt medialandschap op en een korte AVG/GDPR update.

Beluister deze podcast hieronder via Anchor. Het is ook mogelijk om je te abonneren op de podcast via SpotifyiTunesGoogle Podcast of met deze RSS-feed via andere podcast-apps. Lees hieronder hoe het abonneren op deze podcast werkt.

Shownotes 

Social

Google

Tips of reageren?

Heb je tips, ideeën voor onderwerpen of wil je gewoon reageren? Laat het ons weten via podcast@adwise.nl.

Abonneren op de podcast?

Op een iPhone of iPad is de Podcasts-app standaard geïnstalleerd. Hierin kun je zoeken naar podcasts, je abonneren en afleveringen direct afspelen. Kom je op het internet een iTunes-link naar een podcast tegen, dan wordt deze direct in de Podcasts-app geopend. Ook op Macs en pc's zijn podcasts te vinden in iTunes.

Android

Android-telefoon beschikken niet standaard over een podcast-app, maar er zijn genoeg alternatieven te vinden in Google Play.

Deel deze blog!

Geïnspireerd geraakt?

Geïnspireerd geraakt?

Spar vrijblijvend met een internetmarketing adviseur of specialist. 
We delen onze expertise graag met je!

Spar met ons verder!

Klanten over ons

Marcel Heijboer van Atkins

Met deze case is slim ingespeeld op intrinsieke behoeftes en stimuleren wij onze trouwe volgers op een natuurlijke manier om over te gaan tot een product aankoop. Zowel online als offline in onze webshop.

Marcel Heijboer
Atkins
Review van Atkins over Atkins

Certificeringen

Samen succesvol business ambities realiseren
#FUN #Passie #TOONAANGEVENDE EXPERTISE ADWISE.NL