Meer search budget naar Amazon, Ephemeral marketing, micro-targeting in Facebook en AVG update

 
In deze aflevering van de podcast 'Digital Brains' praten Niels Hobert, Daan Loohuis enJeroen Roozendaalje bij over ontwikkelingen op het gebied van digital marketing

De onderwerpen van Podcast #20:

Adverteerders schuiven volgens onderzoek budgetten van search naar Amazon. Is dat een logische keuze? En wat is Ephemeral marketing? Verder: hoe werkt microtargeting in Facebook? LinkedIn test Stories, Facebook Watch schudt medialandschap op en een korte AVG/GDPR update.

Beluister deze podcast hieronder via Anchor. Het is ook mogelijk om je te abonneren op de podcast via Spotify,iTunes,Google Podcast of met deze RSS-feed via andere podcast-apps. Lees hieronder hoe het abonneren op deze podcast werkt.

Shownotes

Social

Google

Tips of reageren?

Heb je tips, ideen voor onderwerpen of wil je gewoon reageren? Laat het ons weten via podcast@adwise.nl.

Abonneren op de podcast?

Op een iPhone of iPad is de Podcasts-app standaard genstalleerd. Hierin kun je zoeken naar podcasts, je abonneren en afleveringen direct afspelen. Kom je op het internet een iTunes-link naar een podcast tegen, dan wordt deze direct in de Podcasts-app geopend. Ook op Macs en pc's zijn podcasts te vinden in iTunes.

Android

Android-telefoon beschikken niet standaard over een podcast-app, maar er zijn genoeg alternatieven te vinden in Google Play.