Met 50% korting naar Google Analytics User Conference 2016

Op dinsdag 12 en woensdag 13 april wordt voor het zevende jaar de officiële Nederlandse Google Analytics User Conference georganiseerd in de Meervaart in Amsterdam. Samen met 12 andere Nederlandse Google Analytics Certified Partners (GACP’s) organiseert Adwise in samenwerking met Google dit event over Google Analytics. Een actueel en inspirerend programma, verspreid over twee dagen, een studiedag (Training Day) op de eerste dag en een  congresdag daaropvolgend (Conference Day). In twee dagen kun ook jij helemaal op de hoogte zijn van Google Analytics. Alle ins-en outs. Direct toepasbare tips & tricks voor jou als gebruiker.

Training Day, 12 april

De Training Day is voor mensen die een dag ‘hands-on’ praktijkkennis op willen doen. De workshops worden gegeven door ervaren medewerkers van de GACP’s en zijn geschikt voor MKB-ers (met of zonder webshop), marketing & communicatie professionals, site bouwers en bureaus. Er zijn 3 rondes met trainingen van ruim 1,5 uur (per deelnemer is een laptop beschikbaar). Per ronde heb je de keuze uit maar liefst 11 verschillende workshops, onderverdeeld in de niveaus: Beginner, Intermediate en Advanced

Conference Day, 13 april

De Conference Day wordt geopend door keynote spreker Jeff Sauer, oprichter van Jeffalytics. Na de pauze spreekt Daniel Waisberg, Google Advocate, en de dag wordt afgesloten door Yehoshua Coren, oprichter van Analytics Ninja. Er zijn daarnaast 3 rondes met Master Classes, die worden gegeven door experts van de GACP’s. Deze Master Classes zijn geschikt voor zowel voor Beginner, Intermediate en Advanced gebruikers van Google Analytics. Kijk op www.gauc.nl voor alle onderwerpen. Deze congresdag is geschikt voor (online)Marketing Managers, Web Analisten, Business Analisten en de MKB-ers.

Sessies door Adwise

Als medeorganisator hebben wij zelf ook een workshop en een Master Class ontwikkeld die we tijdens dit event zullen geven.

Workshop: Contentmarketing en analytics: betere KPI’s met extra tags
door: Marco Wekking
Contentmarketing draait om het inzetten van content om doelgroepen aan te trekken en te laten converteren. Nagaan hoeveel bezoekers binnen zijn gehaald lukt vaak prima. Maar is het effect op de eindconversie altijd goed te beoordelen? Is het vaak niet beter content te beoordelen met andere KPI's, zoals het aantal keren gelezen? In deze sessie leggen wij uit hoe je met Google Tag Manager deze en andere KPI's kunt meten in Google Analytics.
Meer info

Master Class: Businesscases bouwen met Analytics
door: Daan Loohuis
Google Analytics is out-of-the box een krachtig pakket, maar ook een passende jas voor elke organisatie. Hoe maak je er een maatwerk jas van die inzicht geeft in je succes van je sites? Met een methode waarin de businesscase centraal staat, behandelen we zowel de techniek als organisatie die nodig om het maximale uit Google Analytics te halen.
Meer info

Inschrijven

Schrijf je nu in voor de Google Analytics User Conference! Relaties van Adwise ontvangen een korting van 50% en kunnen met de kortingscode 5AW5KR voor slechts €295 per persoon een kaartje kopen voor de Training Day of voor €245 per persoon voor de Conference Day. De korting geldt ook als je naar beide dagen wilt, je betaalt dan slechts €540 per persoon.

Meer informatie over het programma, de locatie en aanmelden kan via www.gauc.nl

Deel deze blog!

Heb je nog vragen?

Heb je nog vragen?

Mocht je nog vragen hebben over het Google Analytics User Conference 2016? We beantwoorden ze graag voor je!

Stel een vraag!

Klanten over ons

Marcel Heijboer van Atkins

This case is smartly tackled on intrinsic needs, for which we promote our faithful followers in a natural way to convert towards a product purchase – both online as well as offline in our store.

Marcel Heijboer
Atkins
Review van Atkins over Atkins

Certificeringen

Samen succesvol business ambities realiseren
#FUN #Passie #TOONAANGEVENDE EXPERTISE ADWISE.NL