Google AdWords update: Call only

Het was al mogelijk om je telefoonnummer van je bedrijf weer te geven naast je advertentie door middel van oproep-extensies zoals in het voorbeeld linksonder.

 call only adwords call only adwords

Afgelopen week heeft Google een nieuw soort campagne in het leven geroepen.  De Call-only, ook wel Alleen Bellen campagne genoemd, sluit aan bij de behoefte van de mobiele gebruiker. Volgens onderzoek van Google gebruikt 70% van de mobiele gebruikers de click-to-call.

Call only

Het grote verschil met de oproep-extensie is dat er geen link naar je website in de advertentie staat, maar alleen de mogelijkheid om te bellen.

Deze campagne is alleen geschikt voor mobiel. Dit type campagne is voor bepaalde branches een goede manier om stijging in telefoonverkeer te krijgen en extra verkoop te realiseren.

Wil je meer informatie over één van de bovenstaande Google Adwords ontwikkelingen? Neem dan contact op met één van onze specialisten.

Deel deze blog!

Geïnspireerd geraakt?

Geïnspireerd geraakt?

Spar vrijblijvend met een internetmarketing adviseur of specialist. 
We delen onze expertise graag met je!

Spar met ons verder!

Klanten over ons

Anita Fluks van Moteq

Adwise heeft voor alle facetten in het proces de juiste specialisten in huis. Kwalitatief, betrouwbaar en de teugels strak in handen. In relatief korte tijd hebben ze een prachtige website gerealiseerd waar we trots op zijn!

Anita Fluks
Moteq
Review van Moteq over Moteq

Certificeringen

Samen succesvol business ambities realiseren
#FUN #Passie #TOONAANGEVENDE EXPERTISE ADWISE.NL