European Search Awards: 2 nominaties voor Adwise

Je bekijkt op dit moment een oudere story. De inhoud hiervan kan verouderd zijn. Bekijk hier onze laatste stories
 

Update: Zes nominaties tijdens de European Search Awards 2019. Lees meer in dit artikel.

Vrijdag 23 maart 2018 werd in navolging op de Dutch Search Awards, de shortlist voor de European Search Awards 2017 bekend gemaakt. Adwise is samen met Kees Smit Tuinmeubelen met de campagne Omnichannel Mobile Campaign genomineerd voor een awards in de categorie Best Mobile Campaign en als agency in de categorie Best PPC agency.

Best Mobile Campaign & Best PPC agency

Samen met Kees Smit Tuinmeubelen haalde Adwise een nominatie in de categorie: Best Mobile Campaign. De campagne werd ingezet op het verhogen van de merkbekendheid en het aantal winkelbezoeken. Ook is voor Kees Smit gewerkt aan een innovatieve oplossing dat inzichtelijk maakt wat het effect is van de mobiele campagnes aan het fysieke winkelbezoek. Adwise heeft een methode ontwikkeld die een aankoop in de winkel kan matchen met een eerder bezoek op de website. Naast een nominatie in de campagnecategorie 'Best Mobile Campaign' is Adwise genomineerd als 'Best PPC agency'.

Over European Search Awards

De European Search Awards is een awardshow om excellentie in SEO, PPC, Digital & Content in Europa in de spotlights te zetten. Jaarlijks ontvangt de organisatie honderden inzendingen door agencies, merken, professionals en leveranciers uit heel Europa.

Meer informatie:https://www.europeansearchawards.com/