Een goede welkomstcampagne: de allereerste indruk

Je bekijkt op dit moment een oudere story. De inhoud hiervan kan verouderd zijn. Bekijk hier onze laatste stories
 

Hoera! Een nieuwe nieuwsbriefinschrijver. Maar wat nu? Met een mooie en goeduitgedachte welkomstmail of campagne verras je niet alleen je nieuwsbriefinschrijver, maar je verhoogt er ook je open ratio en conversie mee en je bouwt ook nog eens aan een langdurigerelatie met je klant. Benieuwd hoe je dat doet? Jasmijn vertelt er over in haar blog op Marketingfacts.

Welkomstflow email

In 10 stappen naar een succesvolle welkomstmail of campagne

In slechts 10 stappen maak je een top-welkomstmail of campagne. Stap 1 is om je goed in te beelden in de ontvanger. Waarom schrijft hij zich in voor je nieuwsbrief? Naar welke informatie is hij op zoek? En welke informatie kun jij hem bieden? Wanneer je dit inzichtelijk hebt, denk je na hoe je zijn interesse wekt en hoe de je de nieuwsbriefinschrijver subtiel kunt overlaten gaan op het nemen van een actie. Ben je benieuwd naar de vervolgstappen? Lees het hele verhaal op Marketingfacts over het maken van een succesvolle welkomstcampagne.

Wil jij ook een succesvolle welkomstflow? Kom eens vrijblijvend sparren met onze e-mailmarketing specialist!