Een goede welkomstcampagne: de allereerste indruk

Hoera! Een nieuwe nieuwsbriefinschrijver. Maar wat nu? Met een mooie en goeduitgedachte welkomstmail of campagne verras je niet alleen je nieuwsbriefinschrijver, maar je verhoogt er ook je open ratio en conversie mee en je bouwt ook nog eens aan een langdurige relatie met je klant. Benieuwd hoe je dat doet? Jasmijn vertelt er over in haar blog op Marketingfacts.

Welkomstflow email

In 10 stappen naar een succesvolle welkomstmail of campagne

In slechts 10 stappen maak je een top-welkomstmail of campagne. Stap 1 is om je goed in te beelden in de ontvanger. Waarom schrijft hij zich in voor je nieuwsbrief? Naar welke informatie is hij op zoek? En welke informatie kun jij hem bieden? Wanneer je dit inzichtelijk hebt, denk je na hoe je zijn interesse wekt en hoe de je de nieuwsbriefinschrijver subtiel kunt overlaten gaan op het nemen van een actie. Ben je benieuwd naar de vervolgstappen? Lees het hele verhaal op Marketingfacts over het maken van een succesvolle welkomstcampagne

Wil jij ook een succesvolle welkomstflow? Kom eens vrijblijvend sparren met onze e-mailmarketing specialist!

 

Deel deze blog!

Geïnspireerd geraakt?

Geïnspireerd geraakt?

Spar vrijblijvend met een internetmarketing adviseur of specialist. 
We delen onze expertise graag met je!

Spar eens vrijblijvend met ons

Klanten over ons

Marcel Heijboer van Atkins

Met deze case is slim ingespeeld op intrinsieke behoeftes en stimuleren wij onze trouwe volgers op een natuurlijke manier om over te gaan tot een product aankoop. Zowel online als offline in onze webshop.

Marcel Heijboer
Atkins
Review van Atkins over Atkins

Certificeringen

Samen succesvol business ambities realiseren
#FUN #Passie #TOONAANGEVENDE EXPERTISE ADWISE.NL