Doe mee met Prop2012

Propvoetbalkampioenen gezocht! Talentvol of talentloos, hoe goed of slecht je ook bent, doe mee en film al je propvoetbalacties. Ontvang een uniek Prop2012 T-shirt en maak kans op een tafelvoetbalspel. Een opvallende actie tussen alle campagnes die momenteel overal op internet rondom het EK opduiken. Eén ding is duidelijk: Social Media en interactie voeren in veel EK-acties de boventoon. 

EK-gekte online

De EK-gekte is overal voelbaar. Op radio, tv en online. Leuke commercials, premiums en gadgets die worden weggegeven, zoals de brullies (oranje pruiken) van M&M’s. De gelukvogelspaaractie van de C1000, de EK-burger van McDonalds. En niet te vergeten, de originele Prop2012 actie die nu in volle gang is. Meer daarover lees je verderop in dit nieuwsbericht.

Met alleen grappige premiums kom je er dus niet meer dit EK. Als marketeer kun je niet om internet en Social Media heen. Iets wat o.a. de Albert Heijn en Heineken heel duidelijk opgepikt hebben.

Toename in gebruik Social Media

Het gebruik van Social Media is de afgelopen jaren enorm genomen. Uit onderzoek van Newcom Research & Consultancy blijkt dat 7,3 miljoen Nederlanders gebruik maakt van Facebook, waarvan 4,3 miljoen dagelijks.


gebruik social media

Albert Heijn heeft op het toenemende Social Media-gebruik ingespeeld met de “mannen-tegen-de-vrouwen-Facebook”-app. De pools zijn op het internet nog steeds populair. Bovendien duiken veel “vind-ik-leuk”-campagnes op waarbij mensen door een Facebook-pagina leuk te vinden kans maken op bijzondere EK-cadeautjes. Laagdrempeligheid en interactiviteit zijn wel de sleutelwoorden. Maak de actie niet te ingewikkeld en je zult via het internet een heel groot deel van je doelgroep bereiken. Prop2012 haakt volledig in op de interactie die hierbij een belangrijke rol speelt. Want alleen informeren is niet genoeg voor een succesvolle EK-actie.

Wat houdt Prop2012 in?

Hoe werkt Prop2012? Meedoen is niet moeilijk. Zorg voor een filmpje waarin je propjesvoetbal-kunsten vastgelegd zijn. Creatief, uniek of grappig, alles kan en mag als het maar met propvoetbal te maken heeft. Nadat je je filmpje hebt ingestuurd, ontvang je sowieso eenmalig een uniek Prop2012 T-shirt. Vervolgens maak je kans op een voetbaltafel. De bondscoaches verloten namelijk elke week een voetbaltafel voor de beste, leukste of meest ludieke inzending.

De eerste inzendingen zijn binnen

De eerste filmpjes voor prop2012 zijn inmiddels ingestuurd en het aanbod is nu al heel gevarieerd. Een compleet Prop Wars-verhaal in Star Wars-stijl. Superharde schoten op doel, jonge propvoetbaltalentjes en gesneuvelde theeglazen. Je kunt het zo gek niet bedenken! De onderlinge strijd tussen de deelnemers zal tijdens het EK zeker nog toenemen bij het zien van elkaars creatieve en leuke inzendingen! 

De stappen die je doorloopt

Relaties van Adwise hebben een geschenk ontvangen met een propvoetbal-uitrusting. Deelname aan de actie is niet alleen voorbehouden aan onze relaties. Prop2012 vraagt juist iedereen om hun leukste filmpje in te zenden. Daarvoor kun je online een vel met voetbalprint downloaden. De stappen die je doorloopt zijn als volgt: 
•    Download en print het Prop2012-voetbalvel
•    Maak hiervan een super-prop
•    Leg je propvoetbalacties vast op film
•    Upload je video en win

Kun jij een aardig propje trappen? Of ben je juist onhandig met alles wat op een bal lijkt? Prop2012 nodigt iedereen uit om mee te doen! Wie weet ben jij wel de propvoetbalkampioen van 2012. Bekijk de actie op www.prop2012.nl!

Deel deze blog!

Geïnspireerd geraakt?

Geïnspireerd geraakt?

Spar vrijblijvend met een internetmarketing adviseur of specialist. 
We delen onze expertise graag met je!

Spar met ons verder!

Klanten over ons

Marc ter Haar van Koffergigant

Samen met Adwise werken we al jaren aan onze SEO strategie en zien we sterke resultaten ondanks de hevige concurrentie

Marc ter Haar
Koffergigant
Review van Koffergigant over Koffergigant

Certificeringen

Samen succesvol business ambities realiseren
#FUN #Passie #TOONAANGEVENDE EXPERTISE ADWISE.NL