Dit de zijn grootste voordelen van de nieuwe interface van Google AdWords

Je bekijkt op dit moment een oudere story. De inhoud hiervan kan verouderd zijn. Bekijk hier onze laatste stories
 

Vorig jaar werd het grote nieuws al door Google bekend gemaakt: er komt een gloednieuwe interface voor Google Adwords, namelijk de Google Adwords Alfa Interface. Deze nieuwe interface is momenteel al beschikbaar gesteld voor een select aantal Adwords accounts. Eind 2017 wordt hij opengesteld voor lle adverteerders. Benieuwd naar alles ins-en-outs van deze nieuwe interface? Wij geven je alvast een preview inclusief alle voordelen!

Makkelijk & snel jouw resultaten inzichtelijk

De nieuwe interface is vooral gericht op het gemakkelijk en snel inzichtelijk maken van je resultaten binnen Adwords. Google toont een aantal widgets waarmee je per campagne, advertentiegroep of zoekwoord inzichtelijk hebt wat de meest opvallende resultaten zijn. Naast de nieuwe lay-out is de snelheid van Google Adwords ook met 20%(!) verbeterd. Dit betekent dat je k nog tijd bespaart met deze nieuwe opzet. Hieronder zie je alvast een live-preview van het nieuwe dashboard:

 

Benieuwd naar alle ins-en-outs van de nieuwe lay-out?

De nieuwe lay-out van Google Adwords biedt vele voordelen voor adverteerders. Digital Advertising Marketeer Jurre legt het gedetaileerd uit in zijn blog op Marketingfacts!