Dit de zijn grootste voordelen van de nieuwe interface van Google AdWords

Vorig jaar werd het grote nieuws al door Google bekend gemaakt: er komt een gloednieuwe interface voor Google Adwords, namelijk de Google Adwords Alfa Interface. Deze nieuwe interface is momenteel al beschikbaar gesteld voor een select aantal Adwords accounts. Eind 2017 wordt hij opengesteld voor álle adverteerders. Benieuwd naar alles ins-en-outs van deze nieuwe interface? Wij geven je alvast een preview inclusief alle voordelen!

Makkelijk & snel jouw resultaten inzichtelijk

De nieuwe interface is vooral gericht op het gemakkelijk en snel inzichtelijk maken van je resultaten binnen Adwords. Google toont een aantal widgets waarmee je per campagne, advertentiegroep of zoekwoord inzichtelijk hebt wat de meest opvallende resultaten zijn. Naast de nieuwe lay-out is de snelheid van Google Adwords ook met 20%(!) verbeterd. Dit betekent dat je óók nog tijd bespaart met deze nieuwe opzet. Hieronder zie je alvast een live-preview van het nieuwe dashboard:

 

 

Benieuwd naar alle ins-en-outs van de nieuwe lay-out? 

De nieuwe lay-out van Google Adwords biedt vele voordelen voor adverteerders. Digital Advertising Marketeer Jurre legt het gedetaileerd uit in zijn blog op Marketingfacts

 

Enthousiast? Deel deze blogpost op social media!

Meer weten over de nieuwe interface van Google AdWords?

Meer weten over de nieuwe interface van Google AdWords?

Spar vrijblijvend met een Digital Advertising Specialist! 

Spar eens vrijblijvend met ons

Klanten over ons

Rene van Essen van SBM Bouw- en vastgoedmanagers

Net als in onze filosofie bekijkt Adwise het door de ogen van de eindgebruiker

Rene van Essen
SBM Bouw- en vastgoedmanagers
Review van SBM Bouw- en vastgoedmanagers over SBM Bouw- en vastgoedmanagers

Certificeringen

Samen succesvol business ambities realiseren
#FUN #Passie #TOONAANGEVENDE EXPERTISE ADWISE.NL