Ben jij als marketeer voorbereid op AVG/GDPR?

 

Op 25 mei 2018 treed de 'Algemene Verordening Gegevensbescherming' (AVG) officieel in werking. De AVG wetgeving stelt je voor grote uitdagingen bij het waarborgen van de privacy van persoonsgegevens. Het niet voldoen aan de officiële voorschriften kan leiden tot zware financiële risico's. De AVG staat vaak bij IT-ers of juristen op de agenda en nog te weinig bij marketeers. Terwijl het al jouw digitale activiteiten raakt. Zorg ervoor dat je als marketeer binnen je organisatie betrokken bent bij dit proces. 

Wat betekent de AVG/ GDPR voor jou?

De 'Algemene Verordening Gegevensbescherming' (AVG), internationaal bekend als 'General Data Protection Regulation' (GDPR) is de officiële benaming voor de internationale privacywetgeving die vanaf 25 mei 2018 gaat gelden. 

Alles weten over de gevolgen van deze wetgeving voor marketeers?
Lees onze complete blogserie op Marketingfacts:

Blog 1:  Alles wat je als digital marketeer over de AVG/ GDPR moet weten
Blog 2:  Is jouw e-mailmarketing klaar voor AVG/ GDPR?
Blog 3:  GDPR: de gevolgen voor tracking en analytics
Blog 4:  GDPR: de gevolgen voor digital advertising

AVG/GDPR & Marketingproof met Adwise 

Met meer dan 10 jaar ervaring in de digitale wereld én juridische kennis in huis, zijn wij in staat om deze wetgeving door een 'marketeers-bril' te bekijken. Met hulp van Adwise kan je gewoon doorgaan met dataverzameling maar wél op een juridisch verantwoorde wijze. 

Zet het AVG/GDPR proces nú in werking

De ingang van de AVG komt dichtbij en de consequenties overzien is noodzakelijk. Zorg dat je op tijd start met het herzien van privacystatements, dis-, en proclaimers en het opstellen van verwerkersovereenkomsten. Laat Adwise je helpen en: 

  • zet je digitale activiteiten succesvol door
  • voldoe ruim voor 25 mei 2018 aan de wetgeving
  • riskeer geen zware financiële risico's

 Wil je meer weten over de AVG/GDPR wetgeving en over onze audit? Lees meer op deze pagina.

Enthousiast? Deel deze blogpost op social media!

Wij helpen om jouw marketing AVG-compliant te maken!

Wij helpen om jouw marketing AVG-compliant te maken!

AVG-compliant worden met zware consequenties voor je digitale activiteiten is natuurlijk geen optie. Wij maken graag een situatie analyse van je digitale operatie op maat om jou te voorzien van een passend advies.

Marc Snippe is eindverantwoordelijk voor AVG & Legal binnen de organisatie. 

Meer informatie over AVG/ GDPR

Klanten over ons

 Mitchel oude Nijhuis van Kees Smit Tuinmeubelen

Nu we het effect van online campagnes op onze fysieke winkels kunnen zien, hebben we keihard bewijs voor het échte rendement van o.a. Google AdWords.

Mitchel oude Nijhuis
Kees Smit Tuinmeubelen
Review van Kees Smit Tuinmeubelen over Kees Smit Tuinmeubelen

Certificeringen

Samen succesvol business ambities realiseren
#FUN #Passie #TOONAANGEVENDE EXPERTISE ADWISE.NL