Adwise genomineerd voor de Google Premier Partner Awards 2016

Je bekijkt op dit moment een oudere story. De inhoud hiervan kan verouderd zijn. Bekijk hier onze laatste stories
 

De Google Premier Partner Awards worden dit jaar voor het eerst uitgereikt en zijn bedoeld voor waardering van de meest innovatieve en succesvolle klantcases door digital marketing leaders in de EMEA regio (Europe, Middle East & Africa). Adwise is genomineerd voor de categorie Search Performance en heeft hiervoor een uitgebreide casestudy ingediend.

Het ROPO effect

Het betreft de case Effectiever adverteren door inzicht in het ROPO effect, waarmee we op basis van offline verkoopdata en slimme target- en biedstrategien online campagnes aantoonbaar beter laten presteren. Deze case wordt door Google Europe ook intern gepromoot.

De awards

In totaal zijn er 8 awards voor de volgende categorien:

  • Search Performance Award 2016
  • Video Performance Award 2016
  • Display Performance Award 2016
  • Mobile Performance Award 2016
  • Shopping Performance Award 2016
  • Outstanding Premier Partner Performance Award 2016
  • Best Client Story of 2016 Award
  • Highest Customer Satisfaction Award 2016

De uitreiking

De uitreiking is op 5 december tijdens een ceremonie in het Mansion House in Dublin (Ierland). Hier komen we samen met 200 top Google Premier Partner agencies. We kijken uit naar deze feestelijke avond!