8 handige regels voor de Google AdWords Editor

Het kost vaak veel tijd om AdWords campagnes één voor één te analyseren. De hoeveelheid tijd die je hier aan kwijt bent kan verminderd worden door de komst van versie 12 van de Google AdWords Editor. Het is sinds kort namelijk mogelijk om zogenaamde custom rules te maken. Dit zijn regels die je zelf maakt en welke kunnen bestaan uit je eigen best practices. Wanneer je een eigen regel aanmaakt in de Editor en je deze vervolgens in een campagne overtreedt, volgt er een waarschuwing. Deze waarschuwing help je om nog effectiever je campagnes te analyseren. Willem deelt in zijn artikel op Frankwatching 8 handige regels die je kan toepassen binnen de Editor. 

Alleen een richtlijn

Er wordt een waarschuwing gegeven in de Editor als je een eigengemaakte regel overtreedt. Deze waarschuwing is alleen een richtlijn voor jezelf aangezien de campagnes wel gewoon actief blijven. Het laat alleen een waarschuwing zien als je eigen best practices worden overtreden. Dit zorgt er weer voor dat je nog effectiever je campagnes kan analyseren. Je hoeft niet meer elke campagne, advertentiegroep of advertentie afzonderlijk langs te lopen om te kijken of er fouten zijn ingeslopen.

Meer lezen?

Benieuwd naar hoe je deze regels maakt en naar enkele handige voorbeeld regels? Lees dan het complete artikel van Willem op Frankwatching.

Deel deze blog!

Meer weten over effectieve Google AdWords campagnes?

Meer weten over effectieve Google AdWords campagnes?

Spar met eens vrijblijvend met een Digital Advertising specialist. Wij delen onze kennis graag!

Spar eens vrijblijvend met ons

Klanten over ons

Marcel Heijboer van Atkins

This case is smartly tackled on intrinsic needs, for which we promote our faithful followers in a natural way to convert towards a product purchase – both online as well as offline in our store.

Marcel Heijboer
Atkins
Review van Atkins over Atkins

Certificeringen

Samen succesvol business ambities realiseren
#FUN #Passie #TOONAANGEVENDE EXPERTISE ADWISE.NL