7 nieuwe features binnen Google AdWords

Google AdWords heeft een aantal nieuwe features aangekondigd, waaronder: bodaanpassingen voor telefoongesprekken en een verdubbeling van het aantal sitelinks op mobiele devices. Benieuwd wat deze ontwikkelingen voor jou als marketeer betekenen? In deze blog zet ik alles voor je op een rij! 

1. Eerste aankondiging: Mobiele extensies

Om de mobiele advertenties nog gebruiksvriendelijker te maken heeft Google de mobiele extensies verbetert. De sitelinks worden als horizontaal scrolbare buttons weergegeven. Hierdoor krijgt de bezoeker de kans om te kiezen welke sitelink het beste bij de wensen aansluit. In onderstaande animatie is te zien hoe deze ontwikkeling eruit ziet:

Benieuwd naar alle 7 nieuwe features? 

Lees het complete blog over de ontwikkelingen binnen Google AdWords op Frankwatching. Wil je graag hulp bij de implementatie van deze features? Wij helpen je graag in de strategie, realisatie of optimalisatie van je campagnes! 

Deel deze blog!

Meer weten over Google AdWords?

Meer weten over Google AdWords?

Onze Digital Advertising Marketeers helpen je graag!

Spar eens vrijblijvend met ons

Klanten over ons

Rene van Essen van SBM Bouw- en vastgoedmanagers

Net als in onze filosofie bekijkt Adwise het door de ogen van de eindgebruiker

Rene van Essen
SBM Bouw- en vastgoedmanagers
Review van SBM Bouw- en vastgoedmanagers over SBM Bouw- en vastgoedmanagers

Certificeringen

Samen succesvol business ambities realiseren
#FUN #Passie #TOONAANGEVENDE EXPERTISE ADWISE.NL