7 manieren om je online klanten de offline winkel in te trekken

Draagt online bij aan meer winkelbezoekers? Hoe je online bezoekers verleidt tot het bezoeken van een fysieke winkel? In deze blog vertel ik 7 manieren die online in te zetten zijn om meer bezoekers in de fysieke winkel te trekken.

1. De eerste manier: advertentieplanning aanpassen op basis van openingstijden

Het is mogelijk om een campagne op basis van dagen in de week en tijdstippen een advertentieplanning te maken. Zo kun je op diverse tijdstippen en dagen je uiten. Het kan handig zijn wanneer de winkel tot 21.00 uur open is een display banner te plaatsen die bezoekers erop attendeert dat de winkel tot 21.00 uur open is. Wanneer het na sluitingstijd is, is deze banner niet meer relevant en zou je een andere kunnen vertonen. Het erop attenderen van de bezoeker, dat de winkel open is, kan leiden tot directe winkelbezoekers.

7 manieren om je online klanten de offline winkel in te trekken

Benieuwd naar de overige 6 manieren?

Lees het complete blog over de zeven manieren om je online klanten de offline winkel in te trekken op frankwatching.

Deel deze blog!

Meer weten over het effect op winkelbezoekers?

Meer weten over het effect op winkelbezoekers?

Wij delen onze kennis en ervaring over het effect op winkelbezoekers graag!

Neem contact op

Klanten over ons

Marcel Heijboer van Atkins

This case is smartly tackled on intrinsic needs, for which we promote our faithful followers in a natural way to convert towards a product purchase – both online as well as offline in our store.

Marcel Heijboer
Atkins
Review van Atkins over Atkins

Certificeringen

Samen succesvol business ambities realiseren
#FUN #Passie #TOONAANGEVENDE EXPERTISE ADWISE.NL